De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

donderdag 9 april 2009

Mijn stok !!!

Vanmiddag waren Dylan en Mango lekker aan het spelen in de tuin. We zijn bezig om de tuin opnieuw Mango proof te maken dus het is een heerlijke speeltuin voor de heren op dit moment. Vanmiddag hadden beide knapen erg veel plezier met een dood eenvoudig stokje. Dylan vond hem en dan zijn het net twee kleine kleuters, Ze willen beide het zelfde stokje hebben. Maar ondanks dat Dylan de kleinste is Mango kreeg de stok niet.

Kijk Mango ik heb een stok en daar blijf je van af.



Ik lach je lekker uit met de stok in mijn bek....



Kom op Dylan ik wil ook ....



Nee hij is van mij..



Doe niet zo flauw Dylan.



Ik zie je wel hoor Mango je hoeft je niet te verstoppen achter het tijdelijke hunnebed..



Weet je wat, ik verstop mijn stok tussen de stenen.



En wees gewaarschuwd als je er aan komt, dan ben je voor mij. Grrrrrrrrrrrrrrr.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

geweldig!!!
Jacquelien

Dia zei

ha ha die kleine donder!!! Komt ie nog naar Goes zondag??