De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zaterdag 3 juli 2010

Show Hoogeveen

Wat een hitte, niet prettig meer. En dan staat er ook nog een show in de agenda. De Kc Hoogeveen. Alinda had vandaag KK1 examen dus ik moest vandaag alleen met de heren op stap. Gelukkig is het niet ver rijden en binnen een half uur ben ik ter plaatse. Eerst de party tent en benches opzetten en dan de honden ophalen. Zowel de beagles als Mango zijn snel aan de beurt. Michael vond het te warm en had er dan ook duidelijk geen zin in. 2 ZG. Dylan daarin tegen liep als een trein , hij zal wel gedacht hebben 'vorige week mocht ik niet maar ik kan het wel hoor'. 1 U en uiteindelijk Best of Breed. Dit was Dylan zijn eerste BOB. Na de beagles is Mango. Mango doet het uitstekend en krijgt 1 U, BOB. Terwijl ik met Mango in de ring sta komt Dylan tot twee keer toe even langs(En dit was echt niet de bedoeling) Eerst kruipt hij uit zijn tuig en de tweede keer vernield hij de hele bench. Ik denk dat hij Mango kwam aanmoedigen. Zowel Mango als Dylan moeten dus terug komen voor de groepskeuring. Hier doet Dylan niets meer maar Mango daar integen loopt opnieuw als een trein. Met als resultaat, plaats 1 in rasgroep 6. Dus nu even wachten tot alle groepen gekeurd zijn en dan gaan we voor de Best in Show. En ook hier gaat het weer goed. Mango begint wel last van de warmte te krijgen en het gaat allemaal niet meer zo snel, maar daar hebben zijn mede strijders ook last van. Het aftellen begint en uiteindelijk staan er nog twee honden en handlers die niet geplaatst zijn. 1 daarvan ben ik met Mango. En op 1 de Hamilton Stovare..... Yessssssssss. Opnieuw een Best in Show voor Mango. Wat zijn we weer trots op onze heren. Zo kwam een erg warme showdag teneinde. Helemaal gesloopt en lam van de warmte zijn we weer thuis.

Mango. De Beste hond van de show.

1 opmerking:

Anoniem zei

wat een kanjers!!!
En... de uitslag van Alinda?
Groet ons 4