De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

donderdag 7 september 2023

Je hebt het maar druk als pup.

Het weekend begon met serieuze kost. Charlie moest weer naar cursus. Les 2. Het ging goed, meneer was er goed bij met zijn koppie.


He dit heb ik mijn grote broers vorige week ook zien doen.

Kijk eens baas, wat kan ik dit al goed he.


Na de les naar huis en niet veel later in de bus naar Brabant waar baasjes iets moesten ophalen. Uiteraard volgde daarna nog een bezoekje aan Drunen waar de heren zich weer konden vermaken met Casper en Hugo.

He Casper, nu ben ik bij jouw thuis


Niet zo hard blazen 


Rennen met elkaar.



Rus tmoment bij vrouwtje


Baas is zo blij met mij.


S avonds de reis weer naar het Noorden, de bus is voor de heren slapen en Charlie neemt dat nu ook over. Reizen is zo voor hem straks een relax uitje.

Zondag stond er een ritje Roden in de agenda. Beaver was jarig, werd alweer 8, en Dylan wilde Charlie laten zien aan zijn zus Elfie.

Naast een opa heeft Charlie nu dus ook een oude oma vlak bij.


Jenny had ijsjes van karnemelk voor de honden. Charlie smikkelde er heerlijk van.


Met een paar weken zal ik hier een week logeren, nu dus alles maar even goed observeren.


en s avonds weer heerlijk aan het ravotten met James op het lange zandpad.





Rennen maar weer .



Je wordt toch zelf ook blij van dit blije bekkie.



En met een nieuwe week wandelen we  s avonds gewoon door, nog steeds is het vies benauwd dus helaas voor Dylan , geen geren. James vind het prima hij krijgt zo meer tijd samen met Charlie.



En dan is het opeens de klein man die voorop rent.




Mooi om te zien hoe James Charlie de eer van eerst bij de baas komen gunt. 



 

Geen opmerkingen: