De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

donderdag 21 juni 2007

Hoog, Over, Doooooooooorrrrrrrrrrrrr

Deze kreet hoorde ik de laatste tijd steeds vaker bij ons in huis. Als mijn baasjes dit riepen werd broer Jayson helemaal happy. Hij fluisterde mij in mijn oor dat dit een heel leuk spel was om te doen. Ik werd best wel nieuwsschierig. Gisteravond was het weer zo ver, Hoog ,over, doooorrrrrrrrr klonk het door de kamer, en ook nog wie gaan er mee ?? Direct stonden we in de startblokken bij de deur om mee te mogen. Met z'n drieen achterin en rijden maar.
Op de plaats van bestemming aan gekomen stappen mijn baasjes uit en laten ons zitten.
Ik zie ze slepen met allemaal rare dingen, paaltjes,tunnels, hoepels, en nog veel meer. Broer Jayson is niet meer te houden en loeit het uit van plezier. Nou als hij zo enthousiast is dan moet het wel erg leuk zijn.Na een klein kwartier komt vrouwtje terug bij de auto en haalt mij er uit. Samen lopen we naar een veld, waar ik mijn ogen uitkijk, er staan allemaal rare voorwerpen opgesteld.



Er is een man die ons uitlegd wat de bedoeling is. We moeten over die paaltjes springen en door de tunnel rennen Joepie joepie. Dit kan leuk worden.


Het is voor mij de eerste keer dat ik dit doe dus we gaan achter aan staan in de groep, kan ik eerst zien hoe de anderen het doen.












Broer Jayson had niet overdereven hoor. Het was echt leuk om te doen. De les van een uur was dan ook zo voorbij. Vrouwtje bracht mij terug naar de auto. Nu was het de beurt voor Jayson. Zo gauw hij buiten de auto was was ie door het dolle heen. Komende zaterdag word hij 11 jaar maar daar was gisteravond niets van te merken. Hij ging tekeer als een jonge hond en een plezier dat ie er aan had. Kijk op de volgende foto's maar naar zijn happy hoofd.
























Van achter uit de auto zag ik hoe baasje, aan de rand van het veld, zat te genieten van de verrichtingen van onze good old Jay. Het blijft zijn maatje.

Maar of het nu kwam door een vlaag van verstandsverbijstering of een schreeuw om aandacht. Ik had twee autoriemen en een hondenet in de auto vernield. Hier waren beide baasjes niet zo blij mee. Ik hoop dat ik volgende week wel weer mee mag.

Groetjes van een sportieve Mike


.

Geen opmerkingen: