De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

maandag 24 februari 2014

Hond van het jaar show

Gisteren waren we bij de hond van het jaar show. Dit is een show waar alle Nederlandse groepswinnaars of nr 2 en 3 van afgelopen jaar  op een internationale show voor uitgenodigd worden. Alinda had afgelopen jaar samen met Domino de groep gewonnen in Arnhem dus daar had Domino haar uitnodiging voor deze  show verdiend. Zo vertrokken we dus gistermorgen naar Amersfoort. Als we aankomen bij de Flint zijn Petra en Domino er al. Even knuffelen met Do en dan maar eens een rondje door de zaal.Er staan 6 beagles in de catalogus ingeschreven. De show begint bij rasgroep 10 en bouwt zo af naar rasgroep 1 en uiteindelijk de best in show verkiezing.
Als groep 6 aan de buurt is zoek ik mijn plekje bij de catwalk en zal proberen een aantal leuke foto’s te maken. Met binnen fotografie heb ik nog wel eens problemen dus ik had bij de andere groepen al een beetje zitten kijken wat voor camera instellingen ik zou gebruiken. Helaas kwam ik op een andere plek te staan en had dus ander licht. Grrr gelukkig zitten er toch nog een aantal redelijke plaatjes tussen.
Groep 6 gaat de catwalk op de honden worden allemaal bekeken door de keurmeester. Er worden 6 honden geselecteerd. Helaas zat Domino er niet bij. Uit deze 6 koos de keurmeester uiteindelijk de groepswinnaar en de runner up.
We genieten nog van de andere groepen en na een leuke middag gaan we uiteindelijk weer terug naar het Noorden.




De catwalk, Een eer als je hier mag lopen met je hond, je hebt dan een prestatie geleverd door bij de eerste 3 van rasgroepskeuring te komen in het afgelopen jaar. Nu met Domino stond Alinda er voor de derde keer met een beagle.
a (8)
Heerlijk eigenwijs kwam Domino de zaal binnen.
a (73)
a (77)
Domino had door dat ze vlak bij mij stond.
a (89)
Kiekeboe.
a (92)
Heb je koekjes voor ons ??
a (98)
Vriendinnetje
a (107)
Vier van de 6 beagles die waren ingeschreven. Hier staan volgens mij twee rasgroep winnaars van afgelopen jaar.
a (109)
Kom Alin ik wil spelen.
a (118)
Vragende ogen.
a (125)
Domino had haar best gedaan maar werd niet geselecteerd. Het mee doen was al een eer op zich. Wie weet staat ze hier nog een keer.
a (151)

Geen opmerkingen: