De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

donderdag 16 augustus 2018

De dag na de world show

De klap kwam zondag. Na twee dagen op de show waren we behoorlijk gesloopt. Ook de heren waren groten deels stuk. Ze lagen verspreid door de kamer of tuin, hingen op de bank en sliepen veel.



Ik heb het lef om ze te storen in hun schoonheidsslaapje. We gaan aan de wandel. Van de drukte in Amsterdam een dag eerder nu weer heerlijk in de rust van de Drentse bossen.


Na een heerlijke wandeling gaan ze lekker  weer de tuin in. Ik sla ze gade en dan schiet de gedachte door me heen hoe de meute in een jaar veranderd is. Justin is een jaar geleden weggevallen en er zijn twee jonge heren in de meute gekomen. Inmiddels zijn ze al niet meer weg te denken uit de meute.

Elwood is in een jaar gegroeid van de onzekere jonge hond naar de stoere trotse broer voor de beide jonge heren.




De mannen hebben een zwaar jaar gehad maar samen zijn ze er sterkt uitgekomen.



En terwijl ik zo zit te mijmeren vliegt er een vlindertje over de groep...… Donald kijkt hem na.


En ook Michael, de oude baas, de leider van de groep kijkt de vlinder na...… ik moest even slikken, zo'n klein momentje  het stelt niks voor maar het deed mij even wat.
 


De beaglemeute van Bork in de oude samenstelling was bijzonder, maar in de nieuwe samenstelling is hij niet minder.  Trots op onze kanjers.

 
 
Hieronder een collage van hoe de meute veranderd is in een jaar.
 
 

Geen opmerkingen: