De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zaterdag 28 mei 2011

De mini coursing is klaar

Al een hele tijd zal ik een mini coursing baan maken voor de boy's. Het aandrijf wiel had ik al een hele tijd klaar, alleen de draaipunten in het veld daar zat ik nog op te broeden. Om er nu echt dure katrollen voor te kopen ,nee. het moest volgens mij ook heel simpel kunnen. Na het wandelweekend ben ik toch maar weer gaan zitten denken hoe ik het zou doen. Gisteren kwam een hele simpele constructie bij mij naar boven. Materiaal gehaald en aan de slag. En zie hier het werkt. De heren vonden het geweldig. Moest Michael er tijdens het wandelweekend niets van hebben, nu was hij niet te houden. Zelfs oude Jayson ging als een speer. Kijk en geniet van de onderstaande filmpjes. Op de site van Mango komen er ook een aantal, vergeet daar niet om je geluid aan te zetten.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

In 1 woord geweldig!!!!
(Wanneer komt de nieuwe grasmat???)
groet ons 4

Unknown zei

Hallo Tjeerd, ook ik ben al een poosje bezig om een (portable) coursingbaan te bedenken, zou je je 'geheim' willen delen?