De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

donderdag 26 mei 2011

Koning Tukkie de dwarsligger.

Het was weer eens tijd om de kattenloop voor de heren in de tuin te zetten. Gisteravond al de hele avond bezig geweest met sprongen,paaltjes en de band, nu dus de loop. Het was de bedoeling dat Mike , Dylan en Justin even heerlijk uit hun dak konden gaan.Met nadruk op, was de bedoeling. Dylan had andere gedachten.

Hier lig ik en je moet van goede huize komen wil je mij passeren.

Justin was slim, hij was eerder op de kattenloop dan Dylan dus hij kon aan de andere kant weer naar beneden.


Kom maar op. Ik lig hier en ga hier niet weg.

Dylan mag ik er langs.........

Pffffff, ik zie en hoor je niet kleintje.


Ja jarige jet, ook jij mag er niet langs. Dit is mijn plank!!!!!!


Oooo ga je het toch proberen, dan ga ik wel staan dan kun je er echt niet langs.


Of ik draai me om. Weg geblokkeerd, ja Mike je moet iets anders bedenken, Dylan houd voet bij stuk.


Effe wachten........


Justin komt Michael helpen maar ook hier raakt Dylan niet van onder de indruk.


Dylannnnnnn. koekjessssssssss. Dat werkt. Heel snel was hij van zijn plaats af. Justin maakt hier gepast gebruik van door snel een aantal keer over de kattenloop te rennnen.


Maar al snel was Koning Tukkie de dwarsligger weer op zijn troon. Niemand kwam er meer langs.

                                                                                                                                                                                                                                  



2 opmerkingen:

Richard zei

he dylan een beetje minder lui mag ook wel he ;)

karlijn zei

wat een schatje die dylan kijk hem liggen dan dat koppie geweldig