De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

maandag 6 november 2017

Op bezoek bij familie Duck

Huh ??? familie Duck zie ik jullie denken. Ja familie Duck. Het nestje van Domino is een Donald Duck nest geworden voor op de stamboom. Geboren in de week dat Donald Duck 65 jaar bestond.
Donald, Dagobert, Daisy,Doortje,Babetje,Lizzy,Juultje en Dumbella Duck From Muskoka Dreams. Dat zijn de officiele namen van de 8 puppen. Gisteren waren we weer op puppybezoek . Inmiddels zijn de kleintjes al weer 2,5 week oud. De ogen en oren zijn nu open en ook de eerste wankele stapjes worden gemaakt.
We hadden afgesproken om Jenny uit Roden mee te nemen naar Petra, haar drie Muskoka dames mochten ook mee.Onze heren bleven gisteren thuis.
Zo kwam de blauwe beagle bus dus voorrijden in Roden en mochten de dames plaats nemen. Op naar hun geboorte grond in Noord Holland. Het weer is slecht, veel regen en onderweg vaak een regenboog. Rond 12 uur zijn we in Wijdenes. De dames gaan de tuin in en spelen direct met de rest van de familie. Wij gaan naar binnen en Domino staat ons alweer kwispelend op te wachten. Kom gauw, kijk eens hoe goed mijn kleintjes het doen lijkt ze te zeggen. Als een trotse mama scharrelt ze voor ons uit naar de werpkist. Ik ga er naast zitten en Do kruipt bij mij op schoot. Samen kijken we over de rand nar haar kroost, die heerlijk liggen te slapen.

De drie dames uit Roden achter in de bus.


 Een regenboog begeleid ons op deze rit...


Genieten, ik ben naast de werpkist gaan zitten en ben er de hele middag volgens mij niet meer bij weg gekomen hihi.



Het leven van de kleintjes bestaat nu hoofdzakelijk nog uit slapen, drinken, slapen, drinken en hun eerste stapjes.



Uitrekken tijdens het drinken.


De echte beagle houding zit er al in. Heerlijk rug slapen.


Kleine voetjes op mama haar poot.



Do , de trotse en zorgzame moeder.


De twee mannen, er wordt al een poging genomen tot stoeien.



Maar slapen naast je broer is nu toch nog wel heel fijn.

 


Hangen aan de bar.


Oogjes zijn open.




Stapelen, heerlijk om te zien hoe de puppen steeds weer op elkaar kruipen.



Slapen en drinken, de hele dag door.


Kleine voetjes, waar zal de toekomst jullie heen brengen.


Zo knus.



 
 Je zou er zo naast gaan liggen.
 
 
Dag kleintjes tot snel.
 
Zoals ik al schreef, ik ben haast niet bij de werpkist weggeweest. Hier kun je gewoon uren naar zitten kijken.
Het was weer een prachtige middag, na het avond eten vertrekken we weer naar het Noorden. Thuis werden we uitgebreid door de heren besnuffelt..... waar zijn jullie geweest.
 
 

1 opmerking:

Tineke zei

Prachtige foto's Tjeerd ! Ik ben er net zo goed trots op die nu mini Goofy's