De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 23 augustus 2020

De hitte is weg, we kunnen weer lekker rennen.

De hittegolf is verdwenen, de temperaturen zijn weer aangenaam, zowel voor ons als de honden. Het waren een paar rare weken, niet alleen de warmte maar meer het feit dat er onverwachts veel hondenvriendjes de regenboogbrug over gegaan zijn. Daardoor besef je des te meer hoe kostbaar en waardevol de momenten aan het worden zijn dat wij de oudere heren hier nog bij ons mogen hebben. Vanmorgen weer heerlijke rondjes met de mannen,  Eerst een blokje om met Mango en Elwood, de camera liet ik thuis. De telefoon had ik mee dus daar de beide heren maar even mee vast gelegd.

 
Het is heerlijk rustig buiten dus ik neem de volgende ronde Michael en Dylan mee. Ik neem ook de grote camera mee. Even weer wat plaatjes schieten van de vrolijke bekkies van de oudjes. De beide veteranen  mochten los van de lijn. Wat hadden ze een lol samen.
 
Dylan,
 
 

En Michael


Mike deed me denken aan de tijd met Jayson, die kon ook zo heerlijk achter de camera aan jagen.




De beide oude mannen samen aan het rennen.



Flapper



Wacht op mij....




Aan de snuffel



Dylan in zijn element.


Kwetsbare rijkdom.

 
De mannen gingen weer aan de lijn en met een grote grijns rond hun snoet liepen ze naar huis.
Daar wachten de laatste drie, Donald, Odin en James, vol ongeduld. We gaan weg maar na 10 meter lopen we terug, er komen een paar druppen dus toch maar even een regenhuis mee.
We zijn midden op de es als de sluisdeuren boven opengaan, met bakken kwam het uit de lucht, het was maar 1 bui(tje) maar ik had geen droge draad meer aan mijn lijf, zelfs de regenjas sloeg door. De heren die vonden het wel prima die stampten heerlijk door de ontstane plassen.
 
In 1 keer kwam het met bakken naar beneden
 
 
Verzopen katjes.
 
 
Tja als we toch al nat zijn dan gaan we ook gewoon door de plassen en er zelfs in zitten.
 
 
Thuis eerst de mannen goed afgedroogd voordat ze naar binnen gingen en zelf vlug naar boven voor droge kleren. Ach we hebben water nodig dus we bezien het maar positief.

Geen opmerkingen: