De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 16 november 2008

NK Behendigheid

We trainen al een tijdje met de honden op behendigheid. Alinda met Michael en ik zelf met Jayson. Michael heeft zijn wedstrijd debuut inmiddels ook al gemaakt, zoals u hier op de site al heeft kunnen lezen. Het is de bedoeling dat het komend seizoen ik met Michael het wedstrijd circuit in ga. Trainen doe ik inmiddels al met hem en we beginnen al een echt team te worden. Door mijn loop snelheid heeft Michael geen tijd om lekker te gaan snuffelen. Hij is dus erg gefocust op waar ik ben. Aangezien ik in de wedstrijd sport met honden nog maar weinig ervaring heb zoek ik elke mogelijkheid om wat bij te leren. Zo was vandaag het NK behendigheid in Balkbrug. Dit is maar een klein halfuurtje bij ons vandaan. Dus ik naar Balkbrug. Alinda was naar de Bilt om ringtraining te geven tijdens de jongehondendag van de BCN. Gescheiden op pad en toch beiden met de honden bezig. Ik wist dat Michael zijn zus, Disney vandaag ook in Balkbrug mocht starten. Dus het fototoestel moest weer mee. Disney had nog 1 punt nodig om te promoveren naar de hogere klasse en dat punt haalde ze vandaag. Het was een lange maar interessante dag waar ik veel van heb opgestoken. Hier onder volgen nog een aantal foto's van Disney in actie.De behendigheidsport is echt een stukje teamwerk tussen baas en hond.





Geen opmerkingen: