De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

dinsdag 6 april 2010

Behendigheids training in de tuin

Het is weer lang licht 's avonds dus nog meer tijd om heerlijk met de heren bezig te zijn. Aan het eind van de middag had ik een deel van de behendigheidsbaan weer in de tuin neergezet. Alinda is vanavond naar cursus dus ik had alle tijd om de heren uitgebreid 1 voor 1 heerlijk te laten genieten. Good old Jayson mocht als eerste. Ik heb het al veel vaker genoemd maar het blijft gewoon genieten voor de baas als je hem zo ziet genieten op zijn oude dag.

Goed kijken waar ik mijn voeten neerzet.



En dan weer naar beneden.



Ja jonge heren ik zie jullie wel kijken hoor vanachter het raam. Kijk maar goed dan kunnen jullie nog wat leren.



Jayson blijft het geweldig vinden.



En dan over de wip.



En weer naar beneden.



En dan weer via de katten loop omhoog.



En op snelheid door de tunnel.



Na Jayson mag Michael. Mike wist meteen wat de bedoeling was en vloog direkt tegen de kattenloop omhoog.



De tunnel is 1 van Michael zijn favorieten. Hier komt hij er op volle snelheid uit.



En weer naar beneden op de kattenloop.



En ook de wip moest er aan geloven.



Als laatste mocht JD oftewel Jumping Dylan. Dylan rende als een idioot door de tuin ik kon hem niet bijhouden. Katten loop, tunnel en de wip hij nam ze allemaal. Hier komt hij de katten loop afstormen.



En zoefzoef door de tunnel.



En weer omhoog tegen de kattenloop.



Ze vonden het geweldig. Als Dylan klaar is mag Mango. Ik begin met Mango aan de riem over de kattenloop te leiden. Hij vind het zo spannend. Maar al snel gaat dat heel goed. Langzaam aan neem ik steeds meer afstand van hem en toen was het raak. De riem kon los en meneer liep zelfstandig over de loop. Ohoh wat was hij trots. Foto's staan op zijn eigen blog.

Na al die inspanning gaat er dan ook niets boven heerlijk liggen slapen en lekker dromen.
Jayson was helemaal in dromenland.



Michael en Dylan zochten elkaar op en kropen heerlijk tegen elkaar aan.

Geen opmerkingen: