De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

donderdag 19 augustus 2010

Oud en jong samen op stap

Alinda is vanavond metMichael en Dylan naar ringtraining dus voor mij weer alle tijd om lekker met de heren te gaan wandelen. Eerst met Mango en Max. En daarna met Justin en Jayson. Van Mango en Max heb ik geen foto's gemaakt maar van good old Jayson en kleine Jus wel. Het was heerlijk genieten, samen met je vrienden van een prachtige avond zon. Hier volgen de foto's van Jayson en Justin

Justin en Jayson genoten er van dat ze samen mee mochten.



Pak me dan ome Jayson.



Jayson mocht weer los van de lijn. Hij scharrelt dan rustig op zijn eigen tempo mee. Maar hou hem in de gaten ondanks dat het niet zo snel meer gaat is meneer zo een eindje weg. Als ik dan rustig op de grond ga zitten en contact met hem heb hoef ik alleen maar mijn hand in de lucht te steken en meneer komt er op zijn manier aangerent.



Jij mag los en ik niet das ook niet eerlijk.



De oude baas vond het geweldig. Lekker alleen met Justin spelen.



En daar was ie weer de lach om de toet van Jay. Ik heb hem Justin goed laten zien en verteld dat hij dat ook maar moet leren.




De pootjes worden wat stram en het gaat allemal niet zo soepel meer maar het plezier is er niet minder om.



We kwamen bij een gemaaid grasland. Hier gaf Jayson speur les aan Justin.......



Maar de kleine man wou liever lekker gek doen.



Wat is er nou leuker dan heerlijk oude Jayson pesten.



Rennen Jayson ik ga je pakken.



Zo en nu kan ie wel weer kleine.



Loop maar voor mij. Dan kan ik je tenminste in de gaten houden.



Onze knappe vent. Opnieuw een fantastische heerlijke beagle.



En Justin koos eieren voor zijn geld. Hij deed braaf wat Jayson aan hem vroeg en opeens was hij het braafste jongetje van de klas.
Heerlijk samen snuffelen.



En als een schaduw volgde hij Jayson.



Jayson nam hem weer mee het gemaaide gras in en gaf hem toen vrij. Hij mocht heerlijk spelen van de oude baas.



Kijk baasje ik mag rennen van ome Jayson.



En dat vond de kleine man heerlijk.



Lekker gek doen in het losse gras.



En dat hij een snelle leerling is dat was ons al duidelijk. Hier liet hij zien dat hij de grijns van Jayson ook al kan laten zien.



Al met al was het weer heerlijk genieten met de heren in het veld. Nu liggen ze allemaal heerlijk uitgeteld met een lekker bot op hun mand.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat was duidelijk genieten voor hond en baas.
Groet ons 4

Sylvia zei

Ach wat leuk die vrolijke oude Jayson toch ie doet het nog prima ondanks zijn leeftijd. En die Justin toch die hem heerlijk ging uitdagen ha ha

heb er van genoten hoor.