De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 9 januari 2011

Jayson heeft weer heel veel plezier

De wegen zijn hier weer sneeuw en ijs vrij. Het is dus weer vertrouwd om met de heren te gaan fietsen. Vanmorgen scheen hier de zon en was het heerlijk weer. Mango was de eerst die mee ging naast de fiets. Hij kon zijn energie weer heerlijk kwijt. Als ik weer thuis ben is het de beurt aan Michael, gevolgt door Dylan. Als laatste laat ik Justin alvast wennen aan het fenomeen lopen naast de fiets. Hij is nog te jong om naast de fiets te mogen lopen. Fiets in de ene hand en Justin er naast. Zo nu en dan ging ik op de trapper staan en stepte met mijn andere been. Justin vond het allemaal goed. Nog twee maanden wachten dan is meneer oud genoeg om ook te beginnen aan de fiets training. Jayson nemen we niet meer mee naast de fiets maar meneer was vanmorgen erg happy. Al heel vroeg was hij druk aan het spelen met Justin in de tuin. Dus toen ik klaar was met de ander heren was het tijd om heerlijk te gaan genieten van de oude baas. Met de sneeuw en gladheid liep Jayson heel voorzichtig en stram maar vandaag was hij weer ouderwets op dreef. Kijk en geniet naar de onderstaande fotofilm

2 opmerkingen:

Sylvia zei

Wat een leuke fotofilmpje! Wat heb je veel gefietst zeg met je meute. Ja Justin mag nog niet lang mee fietsen ivm betonbouw.. nog even dan doet ie ook lekker mee.

Het oude baasje is weer een jonge baasje :-)

Sylvia zei

o o omdat ik nu een vlaams toetsenbord heb want er zijn 2 letters die niet eens werken!

dus niet betonbouw maar botopbouw!