De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 20 februari 2011

Dylan op stap met Elfie, Mika en de rest

Vandaag ben ik naar Roden geweest. Ik had afgesproken met Jan en Jenny om te wandelen. De baasjes van Mika,een zoon van Elfie, zouden ook komen. Dus ome Dylan ging op familie bezoek. Alinda was vandaag naar de hond van het jaar show dus die kon niet mee. Vanmorgen eerst Michael, Mango en Max extra aandacht gegeven en rond kwart over tien heb ik Justin, Jayson en Dylan in de auto gedaan. Een kleine drie kwartier later was ik in Roden. Na een bakje koffie met saucijsenbroodje is Jan met de kinderen nog naar het hunebed gegaan. Ondertussen heb ik wat heerlijke plaatjes kunnen schieten van de spelende heren en dames in de tuin. Als de hunebed bezoekers weer thuis zijn nuttigen we een heerlijk bakje soep met brood en maken ons klaar voor de wandeling. Er staat een koude oosten wind maar we zijn snel in het bos waar we er geen last van hebben. We passeren een afgezet stuk pad en lopen om de linten heen. Direkt kwam de boswachter achter ons aan(oeps Tjeerd) na uitleg te hebben gekregen waarom het pad was afgezet vervolgen we onze wandeling. Jayson, Carlein, Elfie en Mika rennen heerlijk los met ons mee, en genieten net als ons met volle teugen. We verlaten het bos en krijgen de koude oosten wind recht in ons gezicht brrrr dat was fris. De loslopers vliegen ons aan alle kanten voor bij en schoon zijn ze ook niet meer. We verlaten de kalle vlakte en komen weer terug in het bos. Nog even langs een prachtig bosven, echt genieten. Na dik twee uur komen we weer terug bij het huis van Jan en Jenny. Nog een bakje koffie en ik vertrek weer naar huis waar de rest van onze meute op mij wacht. Van Jayson, Justin en Dylan heb ik de rest van de midag niets meer vernomen. Moe maar met een grote grijns om hun bek liggen ze heerlijk te slapen. Mensen bedankt voor deze prachtig middag.

Geniet mee van onderstaande foto's

Justin en Mika, twee jongen knapen.




Even drinken uit de sloot.



en dan in volle vaart weer verder.



Genieten voor hond en baas.





De oude baas genoot van alle aandacht en heeft weer een fantastische dag gehad.



Ook Dylan zat heerlijk onder de modder.



Rennen achter elkaar aan.



Nog even genieten van de laatste zonnestralen in de tuin.



De hele meute bij elkaar.




En hier nog een fotofilmpje



Kijk ook op :http://www.beagleoldengaerde.nl/index2.htm
onder het kopje dagboek.
En op :
http://www.onzebeagle.blogspot.com/

1 opmerking:

Anoniem zei

Foei, je weet toch waar je wel en niet mag komen???
(de vistrap altijd mooi om te zien)
Groet ons 4