De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

donderdag 2 augustus 2012

De bende van Bork

Sinds vorige week donderdag zijn Max en Monty nu hier. Helaas heb ik zaterdag ochtend een gemeen virus, het zogenaamde KLPD virus, in de computer gekregen en was alles geblokkeerd. Ik heb dus hun belevenissen niet kunnen bij houden via de blog. Foto's heb ik natuurlijk wel gemaakt. Vanmiddag kon ik de computer weer ophalen, het KLPD virus was verwijderd. Gelukkig staan alle bestanden er nog op.

Monty is de schaduw van Justin. Beide jonge knapen spelen van smorgens vroeg tot s avonds laat. Ze rusten even 5 minuten om de baterij op te laden en gaan dan weer vrolijk verder. Ook Mango mag meedoen in hun spel. Max is anders dan de andere keren dat hij hier was te logeren. Hij was de eerste dagen erg moe en  niet echt in de stemming om te spelen.  Nu speelt hij zo nu en dan toch mee. S avonds ga ik in drie groepen met de heen te wandelen. Eerst met Monty, Max en Justin. Dan met Michael , Dylan en Mango en als laatste met Jayson. We hebben het er dus maar druk mee. Vanaf vandaag sta ik er een paar dagen alleen voor. Alinda is vanavond samen met Petra vertrokken naar Denemarken voor een deking. van Domino.

Hier onder een hele serie foto's die ik de afgelopen dagen heb gemaakt van De Bende van Bork.

Het gaat er soms wild aan toe , tenminste zo lijkt het.



Max samen met Justin



 Tessa komt steeds meer knuffels halen van de honden en scharrelt als een volwaardig lid van de Borkse bende samen met de heren door de tuin.


De 6 beagles samen. Max, Monty, Dylan, Michael, Jayson en Justin.



Justin neemt even een mometn voor zich zelf, even niet ravotten met zijn maatje Monty.


Alinda samen met Suzanne en de beagles.


De oude baas scharrelt heerlijk tussen al zijn maatjes rond.


Monty maakt een eigen bunker. Dit is mijn plek en waag het eens om in de buurt te komen.


Met de warme dagen van afgelopen week plaatsen we een mini blower bij Jayson in de mand. Zo kan de oude man het heerlijk koel houden.


Tessa heeft een nieuwe krabpaal gekregen in huis. Samen met Cindy was de zolder eigenlijk hun domein. Ze konden overal komen maar het liefst zaten ze op zolder. Nu ze alleen is en maar beneden en buiten hebben we dus ook maar eigen plek voor haar beneden gemaakt. Justin inspecteerd hier even of het allemaal goed vast zit.


Maar dan is het uiteraard weer tijd om te ravotten met zijn grote vriend.



Max kijkt er naar en denkt er het zijne van. Tja 4 jaar terug was het met Michael en Max precies zo, ze waren niet moe te krijgen.  Verstand komt blijkbaar toch met de jaren.


Als ik er naar kijk wordt ik al moe denkt Max en hij verhuist maar weer naar binnen.


En ze gaan maar door.


Maar ook Mango doet mee.


Even een vijf minuten oplaad pauze voor Monty. Max lag al uitgebreid op de bank te slapen.


Justin blijft ondertussen buiten met Mango.


De oude baas doet ook mee.


's avonds ga ik in drie groepen wandelen. Tijdens mijn rondje met de oude baas gaat de camera mee. Hoe lang genieten we nog van hem, niemand die het weet, maar dit zijn de momenten waar ik intens van geniet. 16 jaar geweest en nog steeds vol levensvreugd.


Heerlijk met de ondergaande zon achter hem.


Onze trotse oude man. Hij ziet er nog goed uit voor zijn leeftijd.



Jayson en mais dat is iets aparts. Al jaren is hij gek op mais stengels en kolven. En ook nu, er lag een stengel op het pad en meneer moest en zou er op kauwen en mee spelen.



Jagen achter de maisstengel aan.


een genietende oude baas.



Mango wil je met me spelen??


Nou als Mango niet wil dan maar weer met Justin.



hahahahah, denkt Mango ik ben vrij af.


En zo heeft Mango dus tijd om samen met Dylan te genieten van de ondergaande zon.


Dylan mag zomaar met zijn kop op Mango zijn rug liggen.


Monty ziet 's avonds vaak een 7e beagle. Elke avond groet hij zijn spiegelbeeld even in het raam.


Dag mooie dag tot morgen, op naar weer een heerlijke speel dag.


Geen opmerkingen: