De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 12 augustus 2012

De zomer is terug

Na een periode met heel veel regen hier inWesterbork is nu eindelijk de zon weer doorgebroken. Afgelopen week was het echt herfst, het kwam met bakken uit de lucht vallen. Maar sinds gisteren is de koperen ploert weer terug aan de lucht. Vandaag was het dan ook een stralende dag.We hadden niets speciaals op de planning staan, een rustdag dus voor ons. Voor de heren hun gebruikelijke wandeling en daarna heerlijk relaxen in de zon.

Dylan lag al vroeg in de tuin en hield alles goed in de gaten.


Wat staat de baas toch te rommelen in de keuken.


Samen met Justin maar ondertussen goed opletten wat ik aan het doen ben.


Aha varkensoren, een echte traktatie voor de heren.




Als alle heren hun oor op hebben probeer ik een mooie foto te maken van de Beagles van de Borkse bende. Het is me nog steeds niet gelukt om ze alle vier precies zo te krijgen als ik graag wil maar ik ben met dit resultaat wel tevreden.  2,4,6 en 16 jaar oud.


Onze trots. Vier fantastische heren. 3 maal Muskoka met als stammoeder Daisy van de Oppershoeve, de nestzus van onze Jayson. Het super karakter van de Oppershoeve lijn is doorgefokt in de Muskoka dream beagles.


Wat een kleurcontrast, Het grijs van Jayson en het zwart van Mango.


Dylan en Justin zochten het inmiddels wat hoger op en namen plaats op de houten tuinbank onder de druif.


De druif hangt weer goed vol met trossen en Dylan houd de wacht dat Mango ze er niet afplukt.


Justin was onder tussen al weer verhuisd en lag al bij Mango op de strecher.



En als Justin opstaat neemt Jayson zijn plaats in.


Ben ik al bruin???


Een heerlijke relax dag dus voor de Borkse meute

1 opmerking:

sjoukje zei

wEER ERG LEUKE FOTO,S!!!