De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

woensdag 13 januari 2016

De meute viert vakantie bij de Siriushoeve (Part 2)

Ik sta bekend om mijn vele foto's. En ook deze vakantie maakte de camera weer overuren. Ik kwam er achter dat ik mijn accu oplader in mijn andere fototas had zitten dus even begon ik hem te knijpen of ik de week uit kon zingen met mijn twee accu's. Het koude weer vergt nu eenmaal meer van de accu dan als het wat warmer is.

De ijzel hield de eerste dagen aan en overal was het glad. we bleven dus veilig bij het huisje. De honden vermaakten zich opperbest op het grote speelveld.

Als je dit s morgens vroeg zag dan kon je dag toch niet mooier beginnen.  Djanis en Dallas, moeder en dochter heerlijk stapelen




Na het ontbijt is het weer tijd om de spiertjes los te rennen. Meerdere keren per dag was het echt feest voor de meute op het grote speelveld.

Vrolijke Mango


Justin als leider van de beagletrein.


Djane.


Elwood, volgens mij heeft hij samen met kleine Dallas de meeste kilometers hard gelopen deze week.


Dallas met een prooi. Stokken, blaadjes en graspollen niets was veilig voor haar.



Mango en Dylan


Djanis ,Elwood en Dallas, vaak waren ze met z'n drietjes.


Mama Djanis kijkt toe hoe oom Elwood speelt met Dallas.


Rennen met moeder en oom.


Een genot om te zien hoe Elwood weer aan het spelen was met een kleine pup.



Even een onderonsje tussen broer en zus.


Vrolijke vriend.


Dallas gebruikt haar oren als richting aanwijzer.


Justin nam een korte weg, niet om de vijver heen maar er overheen.


Het leek soms hard maar het was allemaal spel.


Tja.... een Whoopy aktie. Met je kop in een kleine band en dan rondjes gaan rennen over het veld.


Over oma Dana dacht er het hare van..... die jeugd ook met hun gekke dingen.


Snuffelen bij de baasjes.


De grote familie samen aan de ren.


Dylan.


Michael.


The Whoop.


 En mama Domino


Djoplin in actie.


Dana van 14,5 jaar oud en Dallas van 16 weken.  5 generaties verschil.


Dana , Michael lijkt op zijn moeder.


Domino en Djanis, moeder en dochter heerlijk tegen elkaar aan liggen en in slaap vallen.


S avonds veranderde het weer in 1 klap. Het begon te sneeuwen en in een redelijk kort tijdsbestek lag er een prachtig witte deken van tussen de 5 en 10 cm.


De honden weer naar buiten en heerlijk rende het hele spul samen door de sneeuw.


Voor Dallas was het haar eerste kennismaking met sneeuw. Een sneeuwdoop dus.


In 1 keer zaten we in een prachtige witte wereld.

 
Toen ik later op de avond op bed lag keek ik al uit naar de volgende morgen , een prachtige witte wereld met daar in spelende honden , wat zouden dat mooie plaatjes kunnen worden. Maar ja soms zijn dromen bedrog...........(wordt vervolgt)

Geen opmerkingen: