De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

donderdag 21 juli 2016

De Muskoka dames te logeren

Afgelopen weekend hadden we weer gasten in Beagle hotel Bork. Petra en Leo waren vrijdag bij ons gekomen om een weekendje Drenthe te doen. Uiteraard waren de dames Djill, Djane, Domino, Djoplin en Djanis mee. Vrijdag avond tegen zessen kwamen ze aan. De heren zien de Muskoka auto en weten wie er aan komt. Ze rennen naar de deur en wachten vol ongeduld. Petra laat de meiden uit de auto en ik doe de huis deur open.  Ze rennen direct de hal in. Als ze alle vijf in de hal zitten doe ik de deur dicht en doe de kamer deur open.  Twee meutes gaan weer zonder ook maar 1 kik in elkaar over. Direct gaan ze met elkaar de tuin in en hebben vanaf het eerste moment weer de dikste lol met elkaar.

De hele avond spelen ze met elkaar, heerlijk om te zien hoe dat altijd gaat. Vijf teven en vijf reuen genieten, en wij genieten mee.
 

 
 Drie van de vijf meiden heerlijk op het bankje in de avond zon. Djoplin, Domino en Djanis.

 

Tja, Muskoka en drank.....


Domino heerlijk boven op dochter Djanis

 
Op zaterdag gaan Petra en Leo op stap. Ik pas op de honden en uiteraard probeer ik weer een groepsfoto te maken van alle negen beagles
 
Djanis, Djane,Justin,Domino,Michael,Djill, Elwood, Djoplin, Dylan.
 
 
Elwood, Djoplin, Domino, Djane, Michael, Djill, Dylan, Djanis en Justin.
 
 
 
S avonds gaan we aan de BBQ, De honden scharrelen allemaal om ons heen en blijven keurig van het vlees af.


Michael bewaakt de BBQ.


De beide oudjes hebben lol in hun taak.


Petra samen met broer en zus Djanis en Elwood.


Domino met haar kids Djanis en Elwood.


Zondag morgen was ik weer vroeg wakker. Als ik aan de koffie zit komt de rest ook naar beneden, de heren en dames stonden vol ongeduld achter de deur te wachten.


Het zonnetje schijnt en de dames zoeken de zon op. Echt vakantie.



Petra en Leo gaan weer weg en ook Alinda heeft een afspraak. Ik vermaak me weer met de honden, ik maak wat foto's van de broers en zussen.

Djill van 12 en haar twee jaar jongere broer Michael.




Djanis en haar broer Elwood. 4 jaar


 

Justin en zijn zus Domino. 6 jaar


Djane lag heerlijk in de schaduw


Ik ga op het gras liggen en speel een tijdje met old Djill. Na een zware periode is voor haar de zon weer gaan schijnen. Het is heerlijk om haar weer zo te zien genieten, ook Michael ligt met een grote grijns te kijken naar zijn grote zus.


Mooie oude man.



Genietende Djill, heerlijk was ik samen met haar aan het spelen, de oude dame genoot.






 
 Laat in de avond gaan Petra en Leo weer terug naar Wijdenes, de dames gaan weer mee. Een heerlijk weekend kwam weer ten einde. Het was genieten van de meiden in de meute.
 

Geen opmerkingen: