De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 8 oktober 2017

Mooi najaarsweer

Na de storm en de grote hoeveelheden regen de afgelopen dagen was het vanmorgen heerlijk rustig herfstweer. Alinda moest werken vandaag dus alleen op stap met de mannen. Eerst een blok om met Mango en daarna met de beagle heren, het was nat in het veld en bos en ook de storm had zijn sporen hier nagelaten met afgeknapte takken. De mannen en ik genoten van onze ronde.

De mannen van Bork.





Mijn plekje waar ik vaak foto's van de mannen heb gemaakt aan de bosrand is weer bereikbaar. De mais is geoogst.


Kijk naar de houding van Elwood. Zelfverzekerd en met een bepaalde air staat hij momenteel in het leven.




De drie musketiers.


De paddestoelen stobbe staat er nog steeds. Opperkabouter Michael met zijn maatjes.



Het was genieten samen. Vanmiddag had ik het plan om de agility baan weer op te bouwen voor de heren maar ze lagen allemaal zo heerlijk te slapen op de bank dat ik dat plan maar heb laten varen. Een heerlijke relax dag voor de mannen.

Geen opmerkingen: