De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zaterdag 30 november 2019

Genieten met oud en jong

Vandaag een beetje winters weer, een beetje vorst in de nacht  en een zonnetje overdag. Een heerlijke temperatuur dus. Vanmorgen eerst een training gehad met Elwood, Donald en Odin en vanmiddag thuis wat klusjes. Aan het eind van de middag nog even een blokje om met Michael en James. Even genieten van oud en jong samen.

Het blijven byzondere rondjes als ik met ze samen loop. Ik plaatste een foto op facebook en Nicole reageerde met een reactie die zo passend is voor dit duo.

"De twee die elkaar niet zouden ontmoeten … en dan toch '' 

En  inderdaad dit is iets wat we niet hadden durven dromen. Als ik dan zo samen met ze loop besef ik me des te meer hoe kostbaar ons dit bezit is. Geniet even mee van deze bijzondere momenten.

Woorden zijn overbodig bij onderstaande foto's












 

 
We hopen dat we nog veel van deze momenten samen mogen beleven.

Geen opmerkingen: