De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 31 oktober 2021

Een zonnige zondagmorgen

 Na een zaterdag die geheel in het water viel was er vanmorgen weer een zonnetje. Ik was alweer vroeg p stap met Mango, van het terug zetten van de klok hebben de heren, en wij zelf, gelukkig nooit last. Ik besluit na Mango zijn ronde om de 5 beagle heren weer eens allemaal samen mee te nemen. Dus 1 voor 1 in hun tuig en op naar het bos aan het einde van de straat.

Herfst in het bos, de mannen samen op het bospad wat bedekt gaat onder een verse laag bladeren.


We lopen heerlijk en het ruikt echt naar de herfst in het bos. De neusjes maken dan ook overuren. We gaan naar de oude boswal die ik al jaren als fotoplekje gebruik. Als de zon er goed opstaat zijn mooie plaatjes op deze plek bijna gegarandeerd.

Dylan is echt de nieuwe nestor van de meute geworden. Hij heeft Michael zijn plekje ingenomen, ook op de foto's kijkt hij steeds strak in de lens.


Mooie groep, onze trots.




Alles in de gaten houden.


Nou baas ik ben er nu wel klaar mee lijkt Dylan mij hier duidelijk te maken


Nog 1 jongens.


Het was genieten deze morgen, in de loop van de middag verdween de zon en kwam de regen weer terug. We waren dus mooi op tijd rond.

Geen opmerkingen: