De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

woensdag 2 februari 2022

Wandelronde

 Het was een beetje een onrustig weekje hier in de meute. Dylan, de oude baas, was niet fit, veel overgeven en slecht eten. Gelukkig knapte hij tegen het weekend weer een beetje op. Ik begin mijn zondag rondje weer met Mango, gevolgd door de 4 beagle mannen. De mannen hadden de springveren onder en als ik de riemen aan elkaar knoop moet er even slootje gesprongen worden.

Wie is het snelste


Aanzetten

Paashaasjes in Bork



Nog een keer baas, klaar ..... af !


Ikke winnen zegt Duckie.

We vervolgen onze ronde en gaan dan weer richting huis. Ik had Alinda gevraagd om de oude winterjas van Jayson even op te zoeken, dan kon ik die Dylan aan doen. De beagle mannen gaan de kamer in en ik doe Dylan de jas aan. De oude baas zat met een grote grijns in de hal toen ik zijn riem om deed. Joepie baasje, ik mag ook mee he. 

Als we buiten het dorp zijn gaat de riem los. Dylan kijkt me aan en gaat er vandoor. Heerlijk om de oude man weer te zien genieten na toch wel een moeilijke week. 




Om Dylan niet te veel te belasten maken we niet de ronde die we anders doen, we lopen een kleiner blokje om maar het plezier is er niet minder om.'



Blij ei.

In de middag gaan Alin en ik even samen weg, de mannen vallen in de hal in een diep slaap en merken niet eens dat wij later in de middag weer binnen komen.

Geen opmerkingen: