De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 20 juni 2010

Jayson van de Oppershoeve 14 jaar

Morgen viert onze Jayson zijn 14e verjaardag. Helaas zijn wij hier zelf niet bij aanwezig. Wij zijn onderweg naar de Worlddogshow in Denemarken. Jayson viert zijn verjaardag samen met zijn zus Daisy. Beide hebben wel wat last van ouderdoms kwaaltjes maar ondanks dat staan ze nog midden in het leven. Zowel Daisy als Jayson genieten op hun eigen manier weer van de jonge honden in hun eigen roedel, Beiden veteranen hebben inmiddels al heel wat jongere rasgenoten wijze levenslessen bijgebracht.


Jayson en Daisy van harte gefeliciteerd en we hopen dat we nog lang van jullie aanwezigheid mogen genieten.


Het nest van Jayson en Daisy 14 jaar geleden. De andere puppies zijn we uit het ogen verloren.





Jayson als puppie.



Jayson en Daisy samen op de gezegende leeftijd van 14 jaar.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Jayson van harte gefeliciteerd met je 14de verjaardag, en ook voor je zus Daisy.
Ik kan altijd genieten van je heerlijke grijze snoet en je glimlach...

dikke knuffel oet Limburg

Sylvia zei

Jayson en je zus van harte gefeliciteerd met jullie 14e verjaardag!! Wat zien jullie allebei er zo mooi uit en wat zijn jullie meer wit geworden zeg... Zal Krista later er ook zo uit zien??

Jayson als een kleine pup en een pup en nu ach 14 jaar geleden.. jou als een kleine pup nooit gezien zeg

Anoniem zei

Hoi Jayson en Daisy, Van harte gefeliciteerd van je broer Duke

NHSB2077001. Wij zijn uit hetzelfde nest. We hebben elkaar alleen nooit meer gezien. Hoe gaat het met jullie. Met mij gaat het niet zo goed. De dierendokter heeft aangegeven dat ik nog maar weken te leven heb. Mijn baasjes Teun en Marja proberen dat zolang mogelijk en diervriendelijk uit te stellen.Zij hopen dat weken misschien nog maanden kunnen worden. Is jullie zicht en gehoor ook zo slecht geworden. Dat van mij wel. Ook mijn gebit is niet zo goed meer. Verder hebben mijn baasjes en ik het altijd heel leuk gehad. Natuurlijk was ik wel eens ontdeugend daar ben ik natuurlijk een beagle voor. Maar ik ben ook altijd heel lief en aanhankelijk voor mijn baasjes geweest. Nogmaals van harte, ook namens mijn baasjes. Je kan ze bereiken op Teun.vanwijngaarden"hp.com.
Dikke lik van Duke van de Oppershoeve