De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

dinsdag 8 juni 2010

Les van oom Michael en Jayson.

Michael wil heel graag spelen met Justin maar door Mango wordt Michael een beetje geremd. Hij speelt wel maar niet op de manier zoals hij het liefst zou willen. Vanmiddag had ik Mango en Dylan even opgesloten in de bench. Michael en Jayson hadden nu de volledige aandacht van kleine Jus. Ik had de tunnel van de behendigheidsbaan in de tuin neergelegd. Justin vond het geweldig. Hij liep zonder angst de tunnel in en vond het super. Het kwartje was weer heel snel gevallen. Eerst was het gewoon wandelen wat hij deed maar al snel werd het rennen. En toen vond Michael het tijd om ook mee te gaan doen. Achter elkaar aan door de tunnel rennen door de tuin en dan weer in de tunnel. Ook Jayson begon mee te doen en ze hadden een plezier met elkaar. Nadat ik de tunnel weer had opgeruimd was het tijd om nog even gewoon te spelen. En opnieuw waren ze druk aan het rennen en rollen.

De eerste keer door de tunnel. Best wel eng dat ding beweegt. Maar ik vind het wel erg leuk.



Michael staat de kleine man aandachtig te volgen.



Wandelen werd al snel rennen.



En niet veel later laagvliegen door de tunnel.



Nee daar kun je er niet in Justin.



Toen Michael zag dat Justin het vertrouwde begon hij mee te spelen. Heerlijk samen rennen door de tuin en tunnel.



Scherpe bocht.



Ik kom er aan hoor......



Heeeee opa doorlopen. Ik zit hier al een hele tijd te wachten.



Aan de kant Jayson ik heb haast.



Laagvliegende Justin.



Nadat ik de tunnel weer had opgeborgen was het tijd om nog even samen lekker te ravotten.











Michael vond het heerlijk. Even helemaal aleen met Justin zonder dat Mango of Dylan zich er mee gingen bemoeien.



De kleien man ligt nu weer heerlijk te slapen en waarschijnlijk ligt hij ook heerlijk te dromen. Zijn voetjes gaan steeds heen en weer.

1 opmerking:

Sylvia zei

Tjeerd ach wat heel leuke foto's van Justin samen met Michael en Jayson. En die tunnel.

Jayson als een opa voor Justin ha ha

heb van die foto's genoten hoor!!

gr Sylvia