De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 12 december 2010

Broeders op stap

We zijn niet in Wychen op de Kerstshow of in Birmingham op de LKA we zijn helaas gewoon thuis.
In twee dagen tijd is de sneeuw hier verdwenen. Wat rest zijn hier en daar nog een klein bultje sneeuw of een laatste vliesje ijs. Vanmorgen ben ik samen met de drie Muskoka boy's het veld in geweest. Heerlijk snuffelen en kijken of meneer mol al weer wakker was. De jongens snuffelden wat af vanmorgen en waren weer lekker moe toen we thuis kwamen. Daarna mochten Mango en Jayson mee. Zwart en grijs samen op stap. Ik kon merken dat de wind de goede hoek weer opzocht het begon weer kouder te worden. Ook de gansen waren weer druk. Hij komt terug,koning winter.

De laatste restjes van de sneeuw van de afgelopen week.



Lekker snuffelen en de omgeving goed in de gaten houden.



Geurtjes.



Wie ik ????



Nog meer geurtjes.



Meneer Mol bent u al wakker......



Meestal staat Jayson te loeien als ik alle heren op een rijtje zet voor de foto. Dylan heeft dat gedrag nu dus maar overgenomen.



Als ik Michael, Dylan en Justin weer thuis heb gebracht mogen Mango en Jayson mee. Jayson mag weer los van de riem en geniet weer met volle teugen. Niks niet oude hond hij sprong vandaag zelfs nog over een sloot.



Zwart en grijs samen in het groene gras.



Daar was ie weer "de smile"



Twee kanjers naast elkaar.



Samen op pad waarnaar toe.........



Het was druk in de lucht. Weer een voorbode ????

1 opmerking:

Anoniem zei

De heren zullen zeker genoten hebben...
Hier zagen we ook regelmatig van zulke luchten voorbij komen.

groeten oet limburg