De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

dinsdag 8 januari 2013

Einde van een tijdperk

Ik sloot het oude jaar met een rot gevoel af. Twee dagen voor het einde van het jaar valt mijn camera op de grond. Gevolg..... kapot. Nu was ik al een tijdje bezig om een andere camera te zoeken maar het einde kwam nu wel onverwachts snel. Na veel plussen en minnen tegen elkaar af te wegen viel mijn keus toch weer op een Nikon. Na de D80 ben ik nu de trotse eigenaar van een Nikon D7000, een semi profesionele camera, uitgebreider, sneller en moderner dan mijn oude D80. Ik zit nu nog even in de gewennings fase, alles is toch net weer wat anders en sommige functie moet ik op nieuw ontdekken, op de meute kan ik mooi oefenen.

Elwood was de eerste van de meute die op de foto kwam.

 
Actie. Elwood en Justin
 
 
Elwood en Mango,
 
 
Broederliefde tussen michael en Dylan
 
 
Afgelopen zaterdag zou neef Monty, samen met zijn baasjes,op puppybezoek komen. De heren zaten al in de vensterbank te wachten.
 
 
 
Oom Dylan wacht vol spanning op zijn echte neefje.
 
 
Als Monty er is wordt hij uitbundig begroet door de Borkse bende onder aanvoering van Elwood.
 
 
Elwood had direkt een nieuw vriendje.
 
 
 
 
Monty weet nog hoe de buurtwacht werkt. Heerlijk samen met Dylan, Justin en Michael in de vensterbank.
 
 
De kleine man was bekaf van al het gespeel met Monty.
 
 
De  heren hebben heerlijk met elkaar gespeelt en waren allemaal moe, vooral Elwood. Ik heb heerlijk met mijn camera kunnen oefenen de laatste dagen. Zondag staat de beagelwandeling in Castricum in de agende. Daar gaan we heen met de hele meute.

Geen opmerkingen: