De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

maandag 28 januari 2013

Iets nieuws proberen.

Gisteren was het guur weer, de overgang van het mooie winterweer naar compleet herfstweer. Alle sneeuw was aan het smelten en zorgde voor een smeerboel buiten. Ik besloot om de heren binnen maar eens op de foto te zetten. Een beetje een soort studio fotografie. Misschien dat ik er tzt nog wat profesioneler mee om ga. Is weer iets heel anders dan het fotograferen van de heren vrrij in het veld. Hier een paar oefen shoots.

Justin was de eerste die er aan moest geloven. Als steriele achtergrond had ik een wit laken genomen. Misschien tzt eens een officiel fotodoek gebruiken.




En eens wat atributen erbij, Uiteraard de schaatsen en de gele muts. Justin heeft net een wedstrijd verloren en moet sip kijken hahahha.


Michael moet er ook aan geloven.


Als een echt fotomodel  gaat hij er voor zitten.



Mooie man, alweer 6 jaar geweest, wat gaat de tijd snel.


En als laatste gaat Dylan mee.


De Pepie en Kokkie look.


Het was weer eens fotograferen op een andere manier, wordt vervolgd.


Gisteravond laat zaten alle beagles bij elkaar in de bak, zo mooi om te zien.

Oud en jong onafscheidelijk naast elkaar voor de drie musketiers.



4 opmerkingen:

Shahna en Bartje zei

Heerlijk! Wat een geluk dat t zo'n prutweer buiten was :) Ik hoop dat t nog heel vaak heel vreselijk weer gaat zijn en dat je dus nog heel vaak en heel veel foto's ook op deze manier kunt gaan klikken. Je hebt er in ieder geval prachtige modellen voor hoor. Superfoto's. Feestje om te zien :)

Jan zei

Leuk gedaan Tjeerd. Mooie foto's.

Sylvia zei

Heerlijk iets wat anders!!

Prachtige foto's!!! Hoe krijg je die vijf zo lekker stil liggen/zitten???

Ga maar zo door met de oefeningen!!!

Nog even dan kom ik bij je langs met mijn meiden die mag je op de plaat leggen!

TEAGAN zei

Prachtige foto's Tjeerd. Geef ze mij maar naturel, die mannen van jou hebben geen behoefte aan rekwisieten :-)
De " vijf " foto met the old and the young one verstrengeld vooraan is de max! Prachtig gewoon!

Groetjes, Els en Teagan