De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

maandag 26 februari 2018

Een winterse mannen zondag voor de meute.

Gisteren een mannen winterzondag. Alinda moest werken dus tijd voor mij en de heren alleen. Het zonnetje scheen maar er stond een frisse oosten wind die het voor het gevoel een stuk ouder maakte. Ik besluit om de meute niet in 1 keer mee te nemen maar heerlijk drie keer op stap te gaan in groepjes van twee. Als eerste zijn de youngsters aan de beurt, puppen zal ik ze niet meer noemen wat groeien ze hard.

Twee prachtige jonge heren. Vriendjes door dik en dun.




Donald Duck From Muskoka Dream's.  Donald




Sweet Courage American Gigolo.   Odin





 
Het is genieten met de beide jonge heren. Onder het wandelen lekker oefenen met commando's en ze doen het super. We lopen weer terug naar huis en ik neem Michael en Dylan mee. Van twee jonge heren naar de twee oudjes. Het kleur verschil is groot. Maar het temperament van de beide oude mannen doet niet onder voor de jeugd
 

Dylan bijna 10 en Michael alweer bijna 12.



Grijze muis.


En ook Dylan wordt steeds witter.


 
En als laatste neem ik Mango en Elwood mee. Wat en half wat, Ondanks dat de puppen er zijn blijven Mango en Elwood  nog steeds de beste maatjes. Toen Elwood als pup in de groep kwam ruilde Mango zijn boezem vriend Justin eigenlijk een beetje in voor Elwood, gelukkig is dat nu niet gebeurd.
 




Met een paar weken dan begint het agilitywedstrijd seizoen weer voor Elwood.



Maatjes door dik en dun.

 
Het was genieten voor mij en de mannen. Drie heerlijke rondes met aandacht voor elkaar. Beter kon je dag niet beginnen.
 
 

Geen opmerkingen: