De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 25 maart 2018

Een voorjaarszondag met de mannen.

Afgelopen nacht ging de klok weer om. Zomertijd, het voorjaar kan beginnen. De temperatuur was vanmorgen heerlijk. Ik was dan ook al vroeg met Mango op stap voor een heerlijke ronde. De andere heren moesten wachten tot vanmiddag voordat ik met hun een bos rondje kon maken. Ik ging eerst met Elwood naar Rhede voor een behendigheids training.  Een uur lang heerlijk met mijn kleine vriend kunnen trainen extra aandacht op wissels en Elwood ruimte geven bij de hindernissen, proberen hem iets meer op afstand te sturen.  Hij deed het super vanmorgen. Als ik weer thuis kom met Elwood is hij behoorlijk moe, hij heeft goed zijn best gedaan en veel energie verbruikt. In huis valt hij dan ook al snel heerlijk op de bank in slaap. Ik ga een ronde maken met onze beide oude heren.

Mike en Dylan, het knuffel gehalte van de oude grijze heren wordt steeds hoger.


Nog even en Michael is een twee  kleur.



Dylan, morgen wordt hij alweer 10, waar blijft de tijd. Na de mindere periode eind vorig jaar met zijn schildklier is hij weer helemaal terug. Vrolijk en blij en weer vol in zijn vacht.


Waar zijn de afgelopen 10 jaren gebleven, zie hem hier nog als puppie binnen komen.


En dan is het tijd voor de jongste twee. Ik zal maar niet zeggen de twee puppen, want waar zijn ze gebleven die twee schattige kleine puppen. Wat groeien ze snel, inmiddels zijn het al bijna echte beagle heren. En nog steeds een hechte eenheid, alles doen ze samen, onafscheidelijk. Sinds vorige week wel eens een moment van oorlog tussen de mannen. Er wordt toch een bepaalde rang en stand orde uitgebokst.




Odin, volgende week 7 maanden.


Donald 5 maand en 1 week.


Wat beweegt daar tussen de blokken hout ?


Stoere jonge knapen, altijd samen maar toch twee heel verschillende heren in gedrag en uiterlijk.


 
Het was een heerlijke honden zondag voor mij. Nu ik dit blog bericht in elkaar zet liggen er 6 heren uitgeteld op de bank, een rijk bezit. Wat wil je als baasje nou nog meer.
 
 

Geen opmerkingen: