De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

donderdag 12 september 2019

Soms lijkt de geschiedenis zicht hier te herhalen

De vaste volgers van deze blog weten zich vast de vele foto's uit 2012 en begin 2013 nog wel te herinneren. Anders even in de zijbalk terug scrollen naar 2012/13. De bijzondere band van Jayson en zijn koonprins Elwood. Nu in 2019 herhaalt hier zich een soort gelijk ritueel. Michael en zijn Kroonprins James. Vanmiddag na werktijd maakte ik een serie foto's van deze beide mannen die mij deed terug denken aan 2012.

Jayson en Elwood, Er was tussen deze twee een band die wij nog nooit eerder in de meute hadden meegemaakt.

 


 
 
Vanmiddag met Michael en James liep ik in de voetsporen van Jayson en Elwood…..
 
Oud en Jong samen op stap
 

Blij ei, los op het lange zandpad, wetend dat ik koekjes in mijn zak heb. 1 keer roepen en James komt keurig terug.




Michael kijkt op de achtergrond toe, waar gaat mijn vriendje heen...


Ohhhh koekjes..... ik kom.



De oude vechter, afgelopen weekend was het 6 manden geleden dat hij ten dode op geschreven was. Wat hebben we in de afgelopen 6 maand nog mooie hoofdstukken aan zijn levens verhaal mogen toevoegen, hopelijk volgen er nog vele.



James volgt de oude meester.


Even uitrusten hoor James.


En weer door.





Ik zat er met een grote grijns naar te kijken. Oud en jong samen zoveel plezier. Back in memory lane.


Stoere kleine stamper, wat wordt je snel groot.


Het lange pad waar zoveel voetafdrukken van onze meute staan in de loop der jaren.




Een kostbaar bezit.


Waar is de kleine James gebleven.



Genieten met een hele grote G.


Kom jongens, genoeg voor nu. Riem weer vast en op naar de andere mannen die thuis vol ongeduld zitten te wachten.

 

Geen opmerkingen: