De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zaterdag 14 december 2019

Spring training voor de heren

Alinda zit een weekend in Engeland op de LKA, ik ben thuis met de mannen. Vanmorgen na de regen een stukje van de agility baan opgezet. Een zogenaamde jump shoot.  Dit zijn meerder hindernissen in een rechte lijn  achter elkaar. Dus in 1 rechte streep op snelheid er overheen. De honden werken zo aan hun sprongtechniek op snelheid, iets wat ze in de wedstrijden nodig hebben.

 
Als ik een training gedaan heb met Elwood, Odin en Donald maak ik een lijntje voor de oudjes, Michael en Dylan. Ikdraai ik de cavaletties om zodat het sprong latje laag zit. De achterste sprongen haal ik weg en leg er een tunnel voor in de plaats. De oudjes stralen van oor tot oor.
 

 
En als laatste onze jongste, James. Nog geen sprongen voor hem dus alleen maar tunneltje racen. Nou dat vond hij al super om te doen. De eerste beginselen voor de agility komen er al in.
Hij zit wel weer elegant voor de foto, waar is je kunstgebit jonge heer ??
 
 
Hieronder een link naar de bewegende beelden.
 
 
 

Geen opmerkingen: