De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zaterdag 23 mei 2020

De meute als fotomodel.

Foto's maken is voor mij een hobby. Met de meute hier in huis heb ik natuurlijk een prachtige groep fotomodellen. Groepsfoto's maken in verschillende opstellingen blijft voor mij steeds weer een leuke uitdaging. Velen staan er steeds weer versteld van hoe ik de mannen constant weer in andere posities kan laten poseren. Hoe doe je dat is de vraag die ik vaak krijg. Geduld, oefenen en vertrouwen, dat zijn de drie belangrijkste ingrediënten.

De beagle mannen zijn inmiddels echte foto modellen geworden. Ze weten precies wat er van ze verwacht wordt lijkt het wel.


Tijdens het lopen probeer ik constant nieuwe posities te verzinnen voor een leuke foto.





Mango staat niet altijd op de groepsfoto's. Dat is dus het grote verschil tussen deze twee rassen. Als je Mango gat dwingen om er tussen te gaan zitten kan de vlam in de pan slaan. Hij geeft zelf aan of hij er bij wil of niet. Als je zijn gedrag dus kunt lezen is er niks aan de hand.


Hoe ouder hoe grijzer.


Gisteren had ik een vrije dag. Alin moest gewoon aan het werk, ik was thuis heerlijk bezig met de mannen en uiteraard probeer je dan weer een foto opstelling te verzinnen met attributen die je tot je beschikking hebt.
.

Dorstig weer jongens  ?


Gezellig feestje gehad ?


Een prachtig stel samen en zo makkelijk voor mij om mee te werken.


Planten kistjes en speciekuipen je kunt er van alles mee doen.


Geen opmerkingen: