De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

woensdag 13 mei 2020

In de ban van Corona (9)

 
 
 
Iets later dan normaal hier dan toch weer een in de ban van Corona.  Nr 9 alweer, 9 weken leven we dus al in een andere vreemde tijd. Langzaam aan mogen we weer meer dingen doen. De versoepeling gaat langzaam maar je merkt dat mensen inmiddels nonchalant met de regels beginnen om te gaan. Hopelijk gaat het ondanks dat toch langzaam de goede kant op. Voor de heren en ons begint er weer een beetje uitzicht te komen, deze week zijn we weer begonnen met de eerste agility trainingen na een gedwongen stop van 8 week. Wedstrijden denken we nog maar niet aan. Maar goed eerst de afgelopen week weer in beeld voorbij laten komen.
 
Ik was Odin en Donald kwijt, niet in huis niet in de tuin, loop ik verder naar achteren zie ik beide mannen samen op het bankje liggen precies achter de leuning zodat ik ze vanuit huis niet zag liggen.
 

Stay home is gewoon thuis genieten van de mannen. Heerlijk liggen ze allemaal in het gras, dan weet je weer waarvoor je de zweet druppels hebt laten vloeien,




Op dit moment staan de meidoorns vol in de bloei, prachtig sneeuwwitte bloesem van onder tot boven. Een prachtige foto achtergrond voor de heren.


Maar ook het fluitekruid komt in bloei.


Bond.... James Bond, alleen de martini en een sigaret ontbreken nog in dit plaatje.


We merken dat de mannen in deze periode anders zijn geworden. Meer gericht op elkaar. Nu was de band in de meute altijd al bijzonder en sterk deze weken is daar nog een stukje bij gekomen.


De nestor, onze grijze muis tussen het jonge geweld.


Kiekeboe, wat doe jij daar.


Op facebook was een online foto verkiezing voor honden, niet geposeerd in showstand. Ik stuurde voor de gein een foto van Mango in en tot onze grote verbazing werd die foto gekozen tot winnaar. Op zijn oude dag krijgt de Living Legend dus weer een prijs. 1,5 liter voedingssupplement. Voor Mango  ideaal om hem goed in conditie te houden.


De mannen allemaal voor de meidoorn.




De vriendjes ieder op een stretcher.


Van je vader moet je het maar hebben . Odin boven op James.


Warm dus niet allemaal stijf op elkaar op het bankje. De strecher ervoor, dak er af en Michael en Dylan hadden een vip plekje.


Tijdens de avondrondjes verzin ik steeds weer wat anders voor een foto opstelling. 

Achter, voor , dubbel zo noem ik deze serie




Dubbel met de beide oude mannen.


Mango was alleen mee


Dus dan maar dubbel met de baas, dat hij nou net de tong uit moest steken..... tja...…


Afgelopen zondag was het  s morgens al vies benauwd. De mannen hadden hun tong ver naar buiten.


In de middag vertrek ik samen met Mango even naar Lauwersoog. Mango zijn grote vriend Hans was daar, Hans is erg ziek geweest maar inmiddels weer aardig opgeknapt. Dus even een dikke knuffel brengen van Mango.  Alinda en de beagle mannen bleven thuis.

 
En zo kruipen we corona week 10 binnen. De week waarin onze jongste alweer 1 jaar wordt, waar blijft de tijd. Ik maak nog 1 In de ban van Corona en dan verzin ik een andere naam voor de wekelijkse berichten. Ik zelf wordt een beetje corona moe, mijn lontje wordt korter en ben sneller geirriteerd. Nog even doorbijten hou ik mezelf dan maar voor.
 
Pas op elkaar en hou vol !!

Geen opmerkingen: