De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 28 februari 2021

Een actieve zondag

 Vanmorgen was de wereld erg klein hier, dikke mist zorgde voor een beperkt zicht. Ik was al vroeg op stap met de mannen voor hun zondag rondje. Mango, Elwood en Donald gingen als eerste mee.


De mist zorgde voor een prachtig foto decor in het bos.



Met Odin en James loop ik dezelfde ronde.



Ogen in je nek hebben .



En als laatste de twee oudjes. Die mogen weer los op de es.


Ik ging van het pad af en Michael had dat niet door, hij zoekt me en kan me niet vinden en rent terug waar we weg kwamen, kan wel roepen maar dat hoort de oude man niet zo goed meer dus in looppas achter hem aan. Opeens draait hij om en ziet me en kwam toen in draf naar me toe haha, manneke wordt oud.


Happy Dylan



Schimmen in een kleine wereld.




Of het was nationale uitslaap dag of het kwam dat we vroeg waren ,maar met de drie rondes kwam ik echt niemand tegen, dat gebeurt me nooit. Ik ga aan de koffie en de mannen vallen in een heerlijke slaap. In de middag bouw ik een deel van de trainingsbaan weer op. Even weer bezig met de mannen, wedstrijden lijken nog ver weg maar toch maar proberen de heren weer in wedstrijdvorm te krijgen. Elwood had het direct door toen ik met de netten langs het raam liep, yessss ik mag weer zag je aan zijn ogen.

Donald was de eerste die de baan in mocht.


Daarna Elwood, wat was hij blij dat ie weer mocht.


Odin , heerlijk bezig met hem op de palen.


James begint nu ook, hij vind het tot nu toe ook al net zo leuk als oom Whoop.


Ik vervang de palen door de tunnel en lag de sprong lat op de grond. Michael mag. Wat geniet de oude baas op zijn manier weer van het spelletje wat hij altijd zo mooi vond.


Niet omdat het moet, maar gewoon omdat het nog steeds kan. 


En als laatste Dylan, de latjes komen weer in de houder, wel laag maar dat mag de pret niet drukken. Dylan liet zien dat hij soms best wel actief kan zijn.


Het was dus een actieve zondag voor baas en honden. Heerlijk wandelen en sportief bezig zijn. Als alles weer opgeruimd is en de mannen heerlijk in huis in het zonnetje liggen worden e weer heel wat bomen omgezaagd, ok baasje verliest het gevecht tegen de zwaarte kracht even haha. Buitenlucht maakt moe.

Geen opmerkingen: