De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

maandag 16 augustus 2021

Koning(en) van de camping

 Een nieuwe titel, niet voor 1 maar voor de meute en baas.

De kampeerhal in Roden had een foto win actie, titel was Koning van de camping. Alinda had gewoon voor de lol een foto ingestuurd van onze laatste vakantie, een foto die ze geschoten had van een slapende baas tussen een deel van de meute.

Alin had mij niet verteld dat ze een foto had ingestuurd. Opeens kom ik thuis op maandag en hoor Alin zeggen we hebben 100 euro verdiend met de foto en zijn 1 van de 5 finalisten. Ik denk waar heeft ze het over. Ze verteld wat ze gedaan had en dat we dus geselecteerd waren bij de 5 finale foto's We waren zeker van 100 euro shop tegoed, vrij te besteden bij de kampeerhal. Op zaterdag 14 augustus zou de winnaar bekend worden gemaakt, dit zou de foto zijn die de meeste likes op de facebook pagina zou krijgen in de stemweek. De hoofdprijs was maar liefst  1000, euro shop tegoed bij de kampeerhal.

 De vijf finale foto's zijn dus bekend en aan de hand van een emoticon kan men een voorkeurstem geven op de foto. 


De vijf foto's waar het om ging.






Wie ons een stem wou geven moest dus het algemene bericht van deze verkiezing liken met een hartje. We delen  het bericht op onze facebook pagina en plaatsen het ook op de facebook pagina ven Vrienden van de beagle. Het stemmen kan beginnen. Ik krijg al redelijk snel heel veel hartjes op de foto maar die tellen niet mee voor de algemene stemming. Na 1 dag sta ik op een tweede plaats in de stand.


Door het delen van het bericht komen er steeds meer stemmen bij en al snel staan we op de eerste plaats.


We houden een aantal dagen de eerste plaats met een redelijke voorsprong vast.



Maar dan op donderdag morgen zie ik opeens dat de likes voor het duimpje wel heel snel omhoog gaan. Duimpje stond op een redelijke achterstand meer in een paar uur liep hij mij in en ging mij zelfs ruim voorbij.




We moesten dus in de achtervolging, op donderdag avond zie ik dat er tussen de duimpjes ook stemmen staan waarvan ik bijna zeker wist dat die bij mij hoorden dus ik begin te zoeken en berichtjes naar deze stemmers te sturen of hun stem wel klopte, dat ze het duimpje ingedrukt hadden ipv het hartje. Ik deel het bericht nogmaals en vrienden beginnen het bericht ook te delen met het verzoek om te stemmen met een hartje. We lopen weer in.


D'r op en d'r over zeggen we in de sport. En dat gebeurde. De stemmen voor ons bleven maar komen.



De voorsprong groeide en bij duimpje viel het een beetje stil. Ik vertrouwde het niet, de snelheid waarmee hij de achterstond om had gezet in een voorsprong was enorm en opeens is de stemmenbron opgedroogd.... zou hij een stunt bewaren voor zaterdag.


De laatste dag breekt aan en de stemmen op onze foto blijven maar komen. Ik hou de concurrent nog steeds in de gaten en zonu en dan kan ik een verkeerd gebrachte stem nog tackelen en wel het hartje krijgen. 


De uren tikken weg op zaterdag en als de klok 6 uur slaat is de definitieve uitslag bekend. Met een voorsprong van bijna 200 stemmen is de meute en baas verkozen tot Koning(en) van de camping.




We hebben de hoofdprijs. 1000, euro shop tegoed bij de kampeerhal. We gaan eens rustig kijken wat we aan onze camping uitrusting gaan toevoegen / en of vervangen. Binnen kort malen we een afspraak om de tegoed bon op te halen, uiteraard gaat een deel van de meute dan  met ons mee.

Iedereen die op ons gestemd heeft Hartstikke bedankt. We zijn erg blij met deze prijs.




Geen opmerkingen: