De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

dinsdag 11 april 2023

Rustige pasen

 De paasdagen zijn weer voorbij. Twee dagen waar we nu even weinig drukte mee hebben gehad, even gas terug even tijd voor jezelf en voor de mannen. eerste paasdag was het hier nog prachtig weer en heb ik heerlijk met de jongens gewandeld. eerst met Odin, Elwood en Donald en daarna apart met James en Dylan.

Het was een beetje grijs zondag morgens vroeg, de rook van de paasvuren uit Duitsland trok nog wat over.


Het was heel lang onduidelijk of we hier dit jaar wel paasvuren mochten maken ivb met de stikstof wet. Op het laatste moment kregen we groen licht van de gemeente. Waar anders al weken takken werden aangevoerd hadden de bouwers nu maar amper twee weekenden om een bult in elkaar te zetten. De bult was dan ook veel kleiner dan normaal.


Elwood lijkt wel een vetzak hier, zit  niet echt charmant voor de foto.


James mocht weer alleen mee. Even weer rustig 1 op 1 met hem trainen.



Er zijn bijna geen paardenbloemen hierin het veld, gelukkig staan er op de rand van een akker een paar grote plukken. Een prachtig plekje voor een foto dus.


Stoere vent


Heerlijk 1 op 1 werken.




En dan de grootste pretletter van de meute. De oude baas, de smile was weer goed aanwezig.


Paashaas op 1e paasdag



E ook Dylan tussen de paardenbloemen.



En toen was het even of was ik terug in 2012. Net of was ik weer met Jayson in het veld. Wat heb ik veel foto''s van Jayson op deze manier geschoten.



2012 Jayson, zoek de gelijkenis.


Het is genieten voor mij om Dylan zo te zien stralen. Jaren was hij een beetje het ondergeschoven kindje, was liever lui dan moe, en niet tot actie te overhalen, maar op zijn oude dag komt hij helemaal tot leven.


Vrolijk pasen , voor Dylan in ieder geval zeker.


De laatste zon van de dag nog even samen mee pakken.


2e paasdag was het heel ander weer, er stond meer wind en het was grijs. Ik ga nog op stap met alle vijf en maak een foto tussen de paardenbloemen met ze, de rest van de dag hangen ze wat in en om huis rond. In de avond ga ik nog te trainen met Elwood en Donald, het werd een natte training.


Een redelijk rustige Pasen dus voor ons dit jaar zoals ik al schreef. Komend weekend hebben we weer een wedstrijd dus kunnen we onze energie weer kwijt.. 


Geen opmerkingen: