De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 23 april 2023

Vrije zondag werd blije zondag

 Vandaag geen wedstrijden of andere verplichtingen in de kalender. Dus extra tijd om heerlijk 1 op 1 met de mannen op stap te gaan. Het zonnetje kwam er vanmorgen al vroeg bij toen ik als eerste met Donald een ronde maakte.

De natuur ontwaakt langzaam, bloesem bomen komen vol in bloei, en met een strak blauwe lucht erachter is het plaatje compleet.


De mannen gingen 1 voor 1 met mij mee dus dat hield ook in dat ze allemaal even los mochten op de es. Ik heb daar goed overzicht en kan zo ondertussen ook even wat training met ze doen. Donald was heerlijk vrolijk toen hij merkte dat de riem los ging.



De grote flappers gingen alle kanten op.

Genieten 



Als een wild dier rent hij rond


Met een hele grote smile.


Er komen gelukkig op een bepaald stukje land steeds meer paardebloemen,  ik zou er met alle heren gebruik van maken door ze er op de foto te zetten.


We lopen terug naar huis en ik neem Odin als volgende mee. En ook Odin kwam los van de lijn. 1 op 1  werken vind Odin heerlijk, hij had dan ook de volle aandacht voor mij.


Mooi wachten en op commando komen.



En ook de flappers van Odin gingen alle kanten op.





Prachtig plaatje van Odin in gedachten verzonken.


En weer de focus op mij, ik kom baasje.


Elwood is de volgende die mee mag. Vol ongeduld had hij al zitten wachten en eenmaal los kwam alle energie er uit bij hem.



Heerlijk om als baasje te zien hoe je maatjes zo volop genieten.



Mooi ouder wordende heer. Een grote grijns rond zijn snoet.



Maar oh, oh oh, het blijft een donderstraal, de ondeugd straalt gewoon van deze foto af.


We lopen verder en Elwood gaat weer aan de lijn als ik op afstand een reebok en geit in het weiland zie staan.


3 van de vijf heb ik gehad, nog 2 te gaan. Ik twijfel wie ik eerst zal meenemen, oude Dylan of de jongste James.  James zit al te wachten in de hal dus de keus viel op hem. En ook James mag weer los mee.





Rennen door de paardebloemen op weg naar de plek waar ik de foto's maak.


James tussen de bloemen, 



Stoere kleine vriend, als ik wat rare piepgeluidjes maak heb ik zijn attentie goed te pakken voor de foto.


en dan de laatste ronde samen met Dylan, het gaat wat minder snel dan bij de jeugd maar het plezier is er niet minder om. De oude baas genoot weer volop. Heerlijk in zijn eigen tempo genoot hij van onze ronde samen.


De lach rond zijn snoet, het blijft prachtig het oude manneke zo te zien genieten.




Blij, blij  mannetje.


En ook Dylan ontkwam niet aan de paardebloem fotosessie.





Het was een heerlijke morgen voor de mannen. Ze genoten alle 5 van hun 1 op 1 aandacht met de baas.

Geen opmerkingen: