De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 9 september 2007

Een geslaagde familiedag 2007

Het was vanmorgen weer vroeg uit de veren. De beaglefamiliedag stond voor de deur. Vrouwtje kon helaas niet mee vandaag, die had andere verplichtingen. Dus samen met de baas weg. Echt een mannen uitje dus hihihi. Om kwart voor tien waren we in Heteren . De eerste mensen en beagles waren al aanwezig.



















Er was weer van alles te zien en te doen. Zo was er een stand van de 'Jagende brak', de beagle boetiek, een fotograaf met buiten studio, een springkussen voor kinderen en verschillende spelletjes voor ons onder andere ,gehoorzaamheid, ringtraining, behendigheid, mini coursing, zweetsporen uitlopen. Om tien uur werd de dag officieel geopende door twee hoornblazers en een woordje gesproken door de voorzitter van de beagleclub.


Ik was er attent en hyper ,dit kwam waarschijnlijk om dat er heel veel teefjes rond liepen.

Baas is met mij naar het mini coursing parcours gegaan. Daar zitten twee mannen aan een wiel te draaien en dan vliegt er een witte pluis over het veld. Wij moeten dan proberen om die pluis te pakken. Op het moment dat je denkt dat je hem hebt draaien ze het wiel de andere kant op. Dat pluis ding schiet dan ook opeens de andere kant weer op. Grrrr












Hier zie je mij staan op het moment dat die pluis opeens een heel andere kant op ging.






























Ook kwamen we mensen tegen met een wel heel klein hondje. Een pup van 7 weken. Ik heb dat "ding" eens goed bekeken. Ik zag baas helemaal smelten bij het zien van zo'n kleine mormeltje. Baas zij dat ik ook zo klein geweest was. Daar geloof ik niks van.



"Jij is groot en ik is klein da's niet eerlijk"














Opeens loopt baas naar vreemde mensen toe en vraagt: "Is dat Guus ?". Ja zeggen die mensen. Baas zegt dan:"dit is Mike zijn broer". Mijn broer??? Ik herkende hem niet eens meer wat is die groot geworden. Eerst hebben we even tegen elkaar zitten grommen maar daarna ook lekker stoeien.



"Dit is broer Guus. Hij was de enige twee kleur in mijn nestje".














Hier zit ik samen met Guus en zijn baasjes.




Maar er was nog meer familie van mij aanwezig. Hier ben ik samen met Guus en onze oma Daphne en onze overgroot oma Daisy van de Oppershoeve. (Daisy is een zus van onze Jayson)



















Na nog wat sprongen op de behendigheidsbaan zijn we met een groep naar de uiterwaarden gegaan. Hier waren zweetsporen uitgezet. 4 Honden en baasjes mochten hier gaan zoeken naar de prooi. Mijn fokker met mijn oma Daphne was 1 van deze 4. Samen met mijn overgrootoma hebben we naar haar zitten kijken.





















Daisy van de Oppershoeve. 11jaar en 3 maanden oud








Michael from Muskoka dream's. 1 jaar en 4 maanden oud

















Al met al het was een geslaagde dag. Het weer is goed gebleven op een paar druppeltjes na.Op naar de familiedag 2008.

Na dat ik alles weer in de auto had gedaan en weg ben gereden was ik Heteren nog uit of michael lag al in Dromeland. Hij heeft zich goed vermaakt vandaag.

Geen opmerkingen: