De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

dinsdag 23 september 2008

Lintjes regen

Vanmiddag zat er een erg leuke brief bij de post. En wel van de Dierenbescherming. Het volgende stond er in ...

Geachte heer Langhout,

Gefeliciteerd! Volgens een aantal personen uit uw (directe) omgeving heeft u zich de laatste buitengewoon ingezet voor het dier. Daarvoor willen wij u belonen met een exclusief LINTJE VAN DE DIERENBESCHERMING. Want de Dierenbescherming vindt dat goede daden voor het dier wel eens in de spotlights mogen komen. Zo willen wij u namens de dieren bedanken, aandacht voor het dier vragen en een voorbeeld stellen voor anderen. En wat is daar een betere gelegenheid voor dan wereld dierendag.

De afgelopen drie jaar reikte de Dierenbescherming al bijna 300 lintjes uit. Dit jaar zijn dat er ruim 50. En 1 daarvan is voor u! Op vrijdag avond 3 oktober, de avond voor wereld dierendag, willen wij u het lintje met toebehoren persoonlijk opspelden tijdens een feestelijke bijeenkomst in de Rode hoed in Amsterdam. U bent daar samen met de andere dierenvrienden van harte uitgenodigd om vanaf 18:00 uur als eregast aanwezig te zijn en uw lintje in ontvangst te nemen. Tijdens de feestelijkheden word u ook een diner aangeboden. Wij zijn zeer vereerd dat TV presentatrice Caroline Tensen bereid is om de avond te presenteren.

Dus 3 oktober gaan Alinda en ik op naar Amsterdam.

Ik weet niet wie ik moet bedanken voor deze nominatie, maar bij deze bedank ik de mensen die mij hier voor genomineerd hebben.

Met diervriendelijke groet,

Tjeerd

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit is echt wel super!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd!!!!
Krijg je niet zomaar!!!
Geniet van de leuke avond samen, en vertellen of ze in het echt ook zo leuk is.
Groetjes van ons 4 van nr.6

Anoniem zei

Jij ook gefeliciteerd!!!

Mijn zus heeft dat ook te horen gekregen(via de e-mail).
Ze heeft hem nog niet gelezen, maar ik haar zusje wel...
ben benieuwt hoe ze reageert en of ik mee mag.
Ik heb haar namelijk opgegeven en dat weet ze.