De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

dinsdag 17 maart 2009

Jayson heeft plezier

Alinda is vanavond met Dylan en Michael naar behendigheids training dus ik had alle tijd voor Jayson. We hebben eerst samen een stuk gewandeld en daarna in huis nog even heerlijk gespeelt, met een speeltje. Sinds Kevin is overleden speelt Jayson veel meer. In het spel met Kevin was Jayson altijd de mindere. Nu wint hij geregeld van de kleintjes en dat is voor hem waarschijnlijk een stimulans om meer te spelen. Zo samen met de baas alleen spelen vind hij ook heerlijk. Alle aandacht is voor hem. Hier een aantal foto's van happy Jay en als laatste weerwolf Jay.

Kom op baas ik wil spelen.





Toe, gooi dat ding nogs eens weg.





Ik wordt een dagje ouder, even bij komen hoor.



Ons oudje ziet er nog goed uit voor een beagle van 13 jaar.



Zo zullen we weer baas. !!!!



Nu speel ik voor weerwolf.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

He hoi,
Wat een leuke foto's.
Het is inderdaad zo dat af en toe winnen stimuleert om door te gaan!
En nieuwe dingen ontdekken.
Groet Jacquelien

Anoniem zei

Heerlijk dat oude grijze snoetje.

Groetjes Wil..

Anoniem zei

Als ik 'm zie dan smelt ik gewoon,
ik heb sinds januari dat ik hem heb
2 dagen heb meegemaakt toch echt een zwak voor Jayson.
Geef hem maar een dikke knuf..

groetjes Uit Limburg!!!!