De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

maandag 30 april 2012

Een fantastische dag.

Vanmorgen was ik al vroeg wakker, vroege zonnestralen kwamen de slaapkamer binnen en om zeven uur stond ik dan ook naast bed. Beneden wordt ik al opgewacht door de boy's. Mango en Michael hadden waarschijnlijk een goede nacht gehad want ze waren gisteravond beiden doodmoe. Vrolijk rennen ze met elkaar de tuin in en er moet natuurlijk direkt weer gespeelt worden.

De meute heerlijk bij elkaar.


Een gezellige bende zo samen.


He ik hoor er ook bij. Jayson was te laat om samen met de rest op de foto te komen.


Ach Mango en Dylan nemen nog even de moeite om ook samen met de oude baas vast gelegd te worden.


Alinda had afspraken staan om met mensen naar de paarden te gaan. Ikzelf had de heren wat beloofd. Samen zouden we heerlijk gaan wandelen. Als eerste nam ik Jayson mee. De oude baas straalde weer van oor tot oor en zijn grijns , die was er natuurlijk ook.

Genieten samen met de oude baas. We lopen niet zo snel samen maar we genieten van elkaar, Ik van Jayson en Jayson geniet van de 1 op 1 aandacht van baas naar hond.



En soms is er nog tijd voor een sprintje.


We komen langs een stuk grasland dat vol staat met paardebloemen. Hier maak ik natuurlijk gebruik van door een hele serie foto's te maken van de oude baas . Meteen weet ik ook wat ik met de rest van de meute ga doen straks.


Wat een uitstraling heeft hij nog. De kleuren passen allemaal perfect bij elkaar.



1 foto zegt meer dan 1000 woorden


Na heel veel foto's gemaakt te hebben vervolgen we onze weg. Het plezier straalt van de genietende oude baas af.



Het laatste stukje gaat Jayson weer aan de lijn. We scharrelen rustig richting huis. Hier wissel ik van honden. Michael, Justin en Dylan gaan met z'n drietjes met me mee. Ze komen samen aan de drievoudige split ketting.
De laatste weken is het weer niet echt super maar vandaag was de overgang voor de heren erg groot. Ze liepen alle drie met wagenwijd openstaande bekjes rond en de tong hing er ver uit.
We komen weer bij de paardebloemen en ik maak weer een hele serie foto's. Eerst van de drie heren samen.


Alle drie dezelfde kant uitkijken.... vergeet het maar.


Michael, Justin en Dylan. Drie fantastische vrienden.


Dan neem ik ze alle drie nog apart. Michael zijn grijze snoet valt wel op zo.


Wat zie ik daar???


Ook Justin ontkomt er niet aan. De kleine man wou niet zitten of liggen en bleef liever gewoon staan.


Stoere vent.


En dan Dylan. Dylan had het meeste last van de warmte en wou graag in het vochtige gras liggen.


Genieten.


De heren, en ik, genoten met volle teugen.


We lopen weer verder naar huis en ik neem Mango mee voor zijn ronde. Ook hij kwam op de foto bij de paardebloemen. Maar rustig zitten..... vergeet het maar. De rondvliegende bijen vond meneer veel mooier. Meer foto's van Mango komen op zijn eigen blog.




Het was heerlijk om met de heren buiten bezig te zijn.Aan het eind van de middag komen de buurkinderen Ruben en Suzanne nog langs en maken we opnieuw een wandeling met de boys. Nu liggen ze allemaal heerlijk in dromenland.

3 opmerkingen:

TEAGAN zei

Heerlijk roedeltje hebben jullie daar rondlopen :-)))

karlijn zei

wat een mooie foto's heb je weer gemaakt lekker stel zo samen

Sylvia zei

Wat een prachtige fotosessie tussen de paardenbloemen!!!!

Heerlijk zo'n meute!!!