De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

donderdag 21 maart 2013

Elwood heeft lol

De kleine man heeft het verdriet verwerkt en is weer helemaal de vrolijke clown. Hij rent en doet en vreet weer heel veel kattekwaad uit.  Gisteravond zaten Michael, Elwood en Dylan even rustig samen op de bank.

Maar niet voor lang, Elwood was in gedachten alweer onderweg naar een volgend stukje kattekwaad.


Nou kattekwaad werd eht niet, het werd slijmen met Mango. Mango wat ben jij lief....


Mond inspectie.


Kusje voor het slapen gaan.


Vandaag was weer een rare dag, zon, sneeuw, hagel, regen alles kwam voorbij. Aan het eind van de middag ga ik met de heren op stap. Eerst mocht Elwood weer met mij alleen op stap. Even samen weer wat trainen in de basiscommando's


Een hond in zijn element, heerlijk vrij in het veld lekker baggeren door de modder.


Rennen en gek doen. Nu kan het nog straks worden de landerijen weer bewerkt en kom ik er niet meer op met de heren.


Waarom lig je nou weer op de grond baas, veel te koud man.



Onze tunnel rat, heerlijk rennen door een droge sloot.


Van diep naar hoog. Op het bouwland liggen nog bulten met grond die nog verwerkt moeten worden. Voor Elwood een mooie speeltuin.


Jump !!!


 Ik verstop me achter een bult en roep Elwood. Van boven de bult komt er opeens een koppie om het hoekie kijken. Gevonden baas, je had je niet goed verstopt.


Heerlijk om de kleine man zo te zien genieten.


He dat is leuk, de grond glijd naar beneden.


Dat kan ik ook. Met glans van de bult, misschien een tip voor sbs 6.


Nog een keer, als ik spring dan ...Helllllllpppppp, de grond zakt onder mij vandaan.


Hij bleef maar door gaan.


We lopen uiteindelijk toch maar terug naar huis. Zoef, zoef daar kwam Elwood weer voorbij. Ik lag weer languit en je ziet de kleine man kijken. Wat doe jij nou weer, Koud he baas zo op je buik in het gras.


Het was genieten samen met mijn kleine vriend. Thuis wissel ik Elwood om voor Mango en Dylan en ook wij maken de ronde. Als laatste gaan Michael en Justin mee.

2 opmerkingen:

Sylvia zei

Leuke foto's van Woody met Mango....

Ha ha een Spring in het Veld!! Da's genieten voor die kleine man!

Ja ja als je zo erg lang bent moet je idd op de grond liggen :-)

Larissa zei

Heerlijk om hem weer zo te zien genieten!
Je ziet toch echt het kattekwaad af en toe in zijn oogjes, heerlijk ;)