De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

maandag 27 oktober 2014

Michael weer ophalen en puppen knuffelen


Gisteren zijn we naar Wijdenes gereden om Michael weer op te halen. Zaterdag zijn Petra en Piet terug gekomen uit Tjechie. Vanuit Brabant is Petra s avonds nog doorgereden naar huis samen met Michael.  We hadden afgesproken om Michael dan weer uit Wijdenes weg te halen, nu konden we het direct combineren met een bezoek aan de puppen.


De heren bleven thuis en wij vertrekken rond 10 uur naar Noord Holland. Aangekomen in Wijdenes is Djoplin in de voortuin met haar puppen. Ze ziet ons on komt direct blij naar ons toe. Michael hoort ons en komt heel snel uit de woonkamer gerent. Even knuffelen en en hij ging er direct weer vandoor hahaha hij had het veel te druk met van alles.  De puppen staan te kijken naar ons , He hallo en wij dan ??? de kleintjes worden uitgebreid door ons geknuffeld wat een heerlijk stel weer zo samen. 
Vriendinnetje Domino had mij ook al gehoord dus ik ga eerst nog even naar de achtertuin naar de andere dames. Domino, Djanis en Djane bespringen me van alle kanten. Ze waren weer blij mij te zien. Ook Djill, Dana,en Daphne krijgen een dikke knuffel. Daphne een hele uitgebreide voor haar 16e verjaardag.
Ik ga weer naar binnen en het genieten van de puppen kan beginnen.


Djoplin lag heerlijk in de deuropening te kijken naar haar spelende pups in de voortuin.
a (22)
a (27)
De kleintjes kunnen heerlijk van buiten via de gang de woonkamer in racen, daar hebben ze meerder plekken waar ze heerlijk kunnen liggen te slapen. De bench van Michael was favoriet gisteren.
a (32)
Je zou er zo naast gaan liggen
a (39)
a (45)
In slaap vallen op de arm van Petra
a (53)
Michael was moe van een enerverende week. Hij lag in een diepe coma
a (54)
a (71)
Brownie bij Alinda op de arm.
a (76)
Helpppp ze wil me ontvoeren
a (78)
Een grote grijns rond haar gezicht zelfs als de pup haar de gek aansteekt. ik ga lekker ergens anders wonen en niet bij jouw !!
a (79)
Michael samen met Brownie
a (94)
Pupje Britt
a (103)
Ik in mijn element met twee kleine rakkers in mijn handen
a (107)
Zusje slopen.
a (111)
a (115)
Het is zondag en ook als pup moet je dan bidden voor je eten.
a (124)
Zo ik heb mijn schiet gebedje opgezegd mag ik nu eten??
a (122)
Het leven van een pup bestaat de eerste weken echt uit maar een paar dingen, eten, drinken, spelen en slapen.
a (128)
a (129)
Michael zijn knuffel maakt snel vriendjes
a (131)
a (139)
We gaan nog een blokje om met een deel van de meute. Even heerlijk uitwaaien op de dijk.
a (154)
Het was weer een heerlijke middag tussen de puppen. Ann het eind van de middag is het tijd om weer naar het Noorden te vertrekken. Michael gaat weer mee naar de meute van Bork, we zijn benieuwd hoe hij weer opgenomen zal worden in de meute. Thuis brommen de heren even vijf minuten op elkaar en het is klaar, de puppen geur aan onze kleren vonden ze veel interessanter dan de terug komst van Michael. Mike is zelf doodmoe, hij gaat op de bank liggen en valt in een hele diep slaap. Het was een intensieve week voor hem maar zeker de moeite waard.


Na een goede nacht is Mike nog moe hahaha, hij heeft nog wat tijd nodig. Ik neem hem met zijn bokaal en diploma’s even apart mee naar buiten voor een foto.
.10366036_781192738612458_845531859013676501_n


De meute is weer compleet.

Geen opmerkingen: