De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zaterdag 5 december 2015

Op stap met de baas

Vanmorgen de heren weer eens gesplitst mee genomen op hun ronde. Mijn eerste ronde ging samen met Mango, de foto's van zijn ronde staan op zijn eigen blog, Klik hier. Na mango neem ik Justin alleen mee. Even weer een 1 op 1 rondje met hem. Even alle aandacht van de baas voor Justin. Voor het eerst sinds lange tijd mag er weer een beagle los met mij mee. Ik weet dat Justin erg gericht is op mij dus die blijft wel in de buurt. Met Mango zijn ronde was ik er al zeker van dat er geen wild in de velden zat dus dat risico was ook weg. Justin gaat los van de riem en loopt heerlijk met mij mee. Een stukje voor mij een stukje naast mij en dan weer achter mij maar altijd binnen de 10 meter van mij af. Hij genoot van de aandacht die alleen voor hem was. Het was genieten voor Jus en mij.

Joepie ik mag alleen met de baas mee vandaag.


Heerlijk rennen en snuffelen door de velden.



Trouwe ogen keken mij aan.


Je zag Justin echt genieten. Even geen andere vriendjes in de buurt die ook aandacht vragen, even alleen met de baas weg, even alle aandacht voor hem.


De wind speelde weer met zijn flappers.


Zeefgrond op een aardappelveld. Uiteraard moest deze 'berg' beklommen worden.


En dan weer heerlijk verder in de race stand over het zandpad.


Het was genieten voor ons samen.

 
We lopen terug naar huis en de riem gaat het laatste stukje weer vast. Thuis wissel ik en neem Elwood en Dylan samen mee. We gaan een andere kant op dan ik met Justin deed.  De andere straat uit en dan direct het bos in.
 
Bosnimfen in een oude strubbe berk.
 

Even een steuntje om het allemaal iets beter te kunnen bekijken. Elwood is inmiddels een prachtige stoere reu geworden.


Dylan gaat er ook nog even mooi voor zitten.

 
Ik gebruik de boom stronk als foto object en probeer beide heren er met hun pootjes tegen aan te zetten. Dat lukte maar mij aankijken dat zat er niet in.
 

 Dan maar aan de andere kant gaan zitten. En wat doen ze , nu keken ze naar de kant waar ik eerst zat hahaha. Het blijft altijd lachen met die beagles.


Maar uiteindelijk na veel geduld krijg ik het toch voor elkaar dat ze elkaar aankijken.

 
Ook dit was weer een heerlijk rondje met de beide mannen. De oplettende lezer zal wel denken , nu komt Michael nog. Maar nee. Michael ging vandaag niet met mij op stap. Michael had een schoonheidsbehandeling dag.  Nageltjes knippen, staart bijpunten en heerlijk douchen dus geen modder feestje voor hem vandaag , maar wat dan wel..... wordt vervolgt 

Geen opmerkingen: