De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zaterdag 8 augustus 2020

Warme dagen

Sinds vorige week is de temperatuur echt aan het klimmen gegaan.  Buiten het trainen met de mannen op maandag, -dinsdag,- en woensdag avond is er rust in de groep. Het weer nodigt niet echt uit om actief met ze bezig te zijn. Helemaal de drie oudere heren, Michael, Mango en Dylan komen toch in een levensfase dat je met inspanning in de warmte extra op moet passen. Dus geen grote wandelingen, gewoon de blokjes om hier als het weer aangenaam is en verder gewoon genieten van de meute thuis.

Ik blijf bezig met het maken van groepsfoto's van de meute. Heerlijk is het om 7 zulke gemakkelijke modellen te hebben.  Alhoewel er soms toch 1 de clown moet uithangen.


Pfff warm baas...


De zes beagle mannen, rijkdom zit niet alleen in centjes, rijkdom zit hier gewoon voor mij op de bank.


Mango past niet meer op de bank dus dan er maar voor. De grote Zweed wil steeds vaker gewoon met de meute op de foto. Dat is iets wat hij anders eigenlijk maar af en toe toeliet.


De bende van Bork.


Afgelopen weekend waren we bij Joris en Nicole om een kattenren te plaatsen. De mannen waren uiteraard mee naar hun vrienden Herman en Hugo en tja..... dan ook maar weer met elkaar op de foto.


Mango zat liever even met zijn billen in het zwembadje.



File in Bork, er zijn nog een paar wachtende voor u.


Ik haal het water paneel weer te voorschijn. Nog steeds heb ik het niet voor elkaar dat ze hem zelfstandig bedienen.


Druk jij hem in baas, dan krijgen wij wel water spetters over ons heen.


Tja zo gebeurt er niks jongens, jullie zullen toch echt zelf actie moeten ondernemen.


Ik kwam deze week thuis van het werk en zag weer eens een begin van een vijver in het gazon. De mannen dekken elkaar en ik moest maar raden wie de dader was. Helaas verlinkt hij zichzelf door zijn houding..


Vanaf donderdag gingen we hier naar tropische temperaturen. De mannen liggen het meest in huis bij de ventilatoren die overuren maken om de kamer koel te houden, dit lukt nog steeds. S morgens is het aardig afgekoeld buiten en zet ik alles open om de koude lucht naar binnen te trekken.  Als ze buiten zijn zou je denken dat ze de schaduw wel opzoeken..... nee dus.


En dat terwijl er dus genoeg schaduw is .. mafkleppers.


Heerlijk stel samen, Michael nog steeds de stralende leider, vorige week heeft hij wel even een kleine terug slag gehad. Maar daar is nu niks meer van te merken.


Vanmorgen zou ik eigenlijk al weer vroeg op pad met Elwood. We zouden om kwart voor zeven starten met een workshop, maar door de verwachte hoge temperaturen is deze afgelast.  Ondanks dat was ik al weer vroeg beneden. Alles open en boven het terras het schaduwkleed uitgetrokken. De mannen zochten hun plekje daar al snel weer op.




De halfbroers Elwood en Donald.


Er staat een klein badje in de tuin, trapje erbij en weer een opstelling voor een foto.


Zal ik het doen of niet....


Vakantie in CostaBorka. De jeugd vermaakt zich in het water en nuttigen de nodige consumpties, de oudjes onder de parasol.

 
De komende dagen zal het opnieuw tropisch warm worden. Dus we zullen weinig ondernemen met de mannen. De trainingen voor komende week zijn al afgelast dus rust , schaduw en water daar zal het de komende dagen om draaien.

Geen opmerkingen: