De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

dinsdag 2 juli 2024

Weer naar de puppen

 Afgelopen zondag hadden we weer een ritje Wijdenes gepland, weer even kijken bij de puppen. De heren bleven deze keer gewoon thuis. Rond een uur of half 1 hadden we afgesproken om er te zijn. Het was druk onderweg, je kon merken dat er meerdere activiteiten waren deze zondag en ook dat de eerste vakantie uit tocht begon. Als we in Wijdenes zijn begroeten de dames ons alweer. We gaan direct door naar achteren waar de puppen heerlijk in hun puppy playground zitten.

Ik zie je niet hoor.


Heerlijk stoeien met de schommel.


Een touwflos is een heerlijk kauwspeeltje.



Dag meneer, ga je me kriebelen.


Heerlijke actieve boefjes.


Donder jagen op de schommel






Ik kom al...


De schommelband is echt favoriet.



Stoeien met elkaar.


Snuffelen door het gras.


En in slaap vallen waar je op dat moment bent.


In de loop brug


Het gaat er soms ruw aan toe.


Als er straks 1 een poot mist weet je de oorzaak.



En door stoeien.



Buiten de ren houdt  Djanis, Elwood zijn zus, alles in de gaten.


Als de zon door de schommel schijnt geeft dat een bijzonder motief op het puppy huidje.


Kiekeboe


4 generaties 


Het blijft genieten



Het teefje, haar naam wordt Puk.


Er staat een dogloo in de playground, Hier slapen de puppen graag in. Hier 3 van de 4,  Teefje Puk, Reutje Cooper ,  en Reutje ...  nog zonder naam.


Terwijl zus en broers dus binnen slapen houdt grote broer Bart de wacht.


Steek je me nu de gek aan met je tongetje..


Terwijl ik een foto maak met de telefoon wordt mijn camera eens aan een inspectie onderworpen.


En bijna was ik hem dus kwijt.


Speeltjes studie.


Tegen 4 uur vertrekken we weer naar huis, maar niet voordat ik uitgebreid met onze grote vriendin Domino had geknuffeld. Als ik buiten de ren stapte kwam ze constant steeds naar me toe.


Als we s avonds thuis komen worden we uitgebreid besnuffelt, waar zijn jullie geweest...... oh we ruiken het al bij onze mama en tantes .

Geen opmerkingen: