De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

donderdag 8 november 2007

Behendigheid

Gisteravond is de nieuwe behendigheidscursus weer begonnen. Bij de vorige cursus ging Alinda op dinsdag met Mike en op woensdag met Jay. Nu zitten ze beiden in het zelfde les uur. Dus dat betekent dat ik ook mee moet rennen. Alinda loopt de les met Michael en ik loop de les met Jayson. Het was voor mij de eerste keer dat ik dit deed. Alinda heeft al vele jaren ervaring. Op het aanmeldingsformulier had ze dan ook genoteerd. Hond: Jayson. Cursist: Tjeerd. Ervaring: Jayson heel veel, Tjeerd helemaal niets.
Kevin en Max hadden we ook meegenomen, die konden we niet alleen thuis laten. Ik was wel vaker mee geweest om te kijken, naar de behendigheidscursus, dus ik wist wel een beetje hoe het in zijn werk ging. Maar als je daar voor het eerst staat valt het toch nog wel tegen. Gelukkig weet jayson precies hoe de vork in de steel zit, een kleine aanwijzing is genoeg voor hem. Beide heren hebben ontzettend veel plezier gehad. Het straalt ze gewoon van de koppies af. Ook de baasjes hebben zich wel vermaakt. Volgende week gaan we weer. Hier volgen nog een paar foto's van eerdere lessen.


Jayson op de kattenloop


















Mike over de hindernis

Geen opmerkingen: