De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

vrijdag 9 november 2007

Buiten is het guur

Het is buiten echt guur. Dus onze monsters hebben maar besloten om het huis van binnen eens grondig op zijn kop te zetten. Michael heeft een hele bak vol speeltjes en natuurlijk zit het speeltje wat je zoekt(de rode bal) helemaal onderin. En tja wat doe je dan....zoeken...zoeken.... en nog eens zoeken.



"He Mike kom zullen we een speeltje uit je bak halen ik zoek er wel 1 op om mee te spelen".












"Ga maar even aan de kant max. Ik zoek zelf wel even, ik weet precies waar als ie ligt".












" Ik help je nog wel even zoeken. Samen vinden we hem vast sneller".













"O jee wat doen we nou. Niet op de rand staan dan valt de mand om".













"Zo zoekt het wel makkelijker. Heb je hem al gevonden Max ?".












"Hebbes ik heb hem hoor Max. Kom we gaan spelen baas ruimt de troep wel weer op".

Geen opmerkingen: