De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zaterdag 11 oktober 2008

Heerlijk herfstweer in de tuin

Het is de laatste dagen echt prachtig weer. Het is gewoon genieten. Vandaag dus zelf maar weer eens in de tuin aan het werk. De heren scharrelen heerlijk om mij heen. Ze genoten net zo van het mooie weer als ik. Ze zaten echt heerlijk in het zonnetje. Mango had het erg druk met vlinders vangen. Op zijn eigen site komen hier de foto's van te staan. Dylan zocht de plekjes met de meeste zon weer op. En Michael had haast een zonnebril nodig, zo klein maakte hij zijn ogen. Kevin en Jayson hadden weinig zin om naar buiten te komen. Ze bleven dan ook heerlijk binnen liggen slapen. Gisteren hebben we bij Jayson weer een wrat ontdekt. Waarschijnlijk is dit weer een tumor.
Na al dat geluier moet er natuurlijk ook nog even gespeelt worden. Michael en Dylan maken Mango het leven zuur. Mango heeft een gans gevangen en natuurlijk willen de beide boys nu ook dat speeltje hebben. Het was een rennen en springen door de tuin. Een lol dat ze hadden met z'n drieen. Na een hele tijd is de lol er af en houden ze er ook weer mee op.

Eens even zien waar de meeste zon is.



Nee hier is dus geen zon.




Ben ik al Bruin ??



Mango ga nu niet in mijn zonnetje staan!!!



Dan gaan we samen wel zitten genieten van de zon.



Heeft iemand een zonnebril voor mij.



Moet ik hier nog wat zonnebrand creme smeren.



Hier met dat speeltje Mango!!



Pak me dan.....



Waar is Mango zo snel gebleven Michael. Zie jij hem nog ??



Hier is ie Dylan. Ik blijf achter hem. Pak jij de gans maar af.



Ik heb hem. Laat los Mango !!



We kunnen hem ook delen hoor.



Okee samen.!



Heren.. Als jullie willen delen dan moeten de neuzen wel de zelfde kant op staan hoor.



Juist ja dit is beter zo.



De weersvoorspelling voor morgen is ook nog goed. Dus we gaan morgen een lange boswandeling maken met de hele meute.

Geen opmerkingen: